{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

Svs sb2000 vs b&w asw610 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en asw610 i forvejen, men vil gerne supplere med en mere og ville egentlig gerne hoppe på en asw610 mere.
Men jeg er dog nysgerrig og den nævnte svs, får massiv ros.

Asw kører med en 10" bas og 200 watt
Mens svs 12" og 500 watt, med 1100 watt peak.
Umiddelbart langt flere muskler. Jeg elsker dog min b&w, men vil hvis muligt selvfølgelig have mere for de samme penge:-)

Hvad siger til sammenligningen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svs sb2000 vs b&w asw610
  • Theis F
    Theis F Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #1   23. okt 2014 Jeg har ikke hørt lige præcis de to Subs. Men..

Var ude og høre ASW610XP, som jeg syndes kunne virke lidt "pappet" og kunne meste pusten, men alligevel mere præcis end til sammenligning DALI Ikon MK2 som af alt mest lød som en sub til abefester.

Jeg anskaffede mig til sidst en REL T9 som er et dyre alternativ, men også en verden til forskel i mine øre. På specs går Dali'en fra 26-200 Hz, Hvor imod T9'ern går fra 28 til 150 Hz, alligevel formådet Rel's T9 alligevel og få mere med i mine øre, langt hurtigere sub med meget højere præcision. Alligevel masser af power i sig.
    Et andet som også var et kæmpe plus for mig, er at den ikke fylder så meget, og har et pænt design. B&W's er pæne og dali's var bare stor og klodset.

Jeg kender kun Kt som sælger dem, måske også andre gør det.
    Jeg har ikke hørt de billigere modeller end T9'ern, for jeg var solgt da jeg hørte den, til sammenligning mod Dynaudio Sub 250 og JBL LS-120

Noget andet er også at Rel har deres eget kable, som jeg kun har læst Rel har, i stedet for RCA, så sætter du det her til oppe ved din forstærkere på højtaler udgangen, jeg kan igen høre forskel på det kabel og RCA, lyden bliver lige lidt bedre.

T5 - http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=3608
    T7 - http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=3609
    De to ligger lige i mellem de to du har fundet. Hvis du har mulighed så tag ind og hør dem, jeg fortryder på ingen måde mit valg.

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men hvis du alligevel overvejer at skifte, så er det jo bare at studere market smiley

Kommentér på:
Svs sb2000 vs b&w asw610

Annonce