{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.214 visninger | Oprettet:

Emil S
Emil S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Beocenter 9500 til forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej HifiGalleri

Jeg har netop købt et Beocenter 9500.
I forvejen har jeg en Sony forstærker, som jeg gerne vil have at CD og båndafspilleren i Beocenteret spiller "ud igennem".
Er dette muligt?

Har købt et DIN 5 han til 2x Phono Han kabel og troede blot at jeg skulle smække denne i Beocenter 9500 Line Out og phono i eksempelvis Video 2 på min Sony forstærker - det giver dog ingen lyd.

Hvad er det jeg gør galt?

- Emil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beocenter 9500 til forstærker
  • #1   5. feb 2014 Sæt kablerne i line in i stedet for. Det adapterkabel er hvis man vil sætte en b&o båndoptager til sit mere normale anlæg. Men du skal nok også skrue en del op for lyden på beocentrent. Da de powerlink terminaler fungere præcist på samme måde som pre-out terminaler. Har nemlig selv haft sat en effektforstærker til mit beocenter 9300 smiley Så flyt phono kablerne til in så skulle der gerne komme lyd over i din anden forstærker.

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   5. feb 2014 Tak for dit svar smiley

Jeg har vedhæftet et billede af bagsiden af Beocenteret, så du kan se hvor jeg har smidt kablet i. Den hedder Line In/Out hm.. Du siger at jeg skal smide phono kablerne i In på Beocenteret eller i min forstærker?

profilbillede
  • #3   5. feb 2014 Ah vidste ikke lige der var en line in/out der. er der nemlig ikke på mit 9300. Jeg brugte den ene powerlink udgang til min effektforstærker. Men på kablet sidder der vel højre og venstre in og out i phono hunstik i den ende som ikke er på billedet. hvis det ikke hjælper at skifte imellem dem. Så skal du nok kigge manualen igennem. Har du ikke manualen kan man vist finde den på nettet og printe den ud.

Kommentér på:
Beocenter 9500 til forstærker

Annonce