{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

hjælp indstilling af nyt tv (billed) {{forumTopicSubject}}

Hey jeg Ville høre om der er nogle her inde der kommer fra Nordfyn der måske ville hjælpe mig med at få indstille billed på mit nye tv da jeg ikke selv har meget for stand på det er fra Otterup og det er et helt nyt lg ultra HD 55" 2015 model købt i dag

Har det sværere ikke mulighed for at kunde betale for det smiley

https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/lg-55-ultra-hd-tv-55uf695v/p/100209903?pfdatetime=2015-11-21T13:00:29.343+01:00&pf=pricerunner&cmpid=pris_pricerunner_Alle%20TV

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp indstilling af nyt tv (billed)
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #2   28. nov 2015 Alle mennesker ser kun almindeligt tv så 1080p, UHD, 4k og mere end 24 billeder i sekundet er for idioter. Og du fik jo naturligvis tv'et lige fra demovæggen så du må hellere resette det!

Nej spøg til side, jeg kan ikke hjælpe med andet end at sige at MOVIE, THX eller CINEMA preset typisk er dem der kommer nærmest de "rigtige" indstillinger.

• #3   28. nov 2015 Nej det kom ikke fra nogle demo væg det er helt nyt i kasser
    Jeg søgte bare noget hjælp til en god indstilling da jeg ikke selv har så meget forstand på de da der er 117 forskellige indstillinger man kan stille på

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

#4   28. nov 2015 Det var også mere som svar på #1 smiley

Der må være nogle forudindstillede ting i billede menuen, her kan du som regel finde en af førnævnte presets for at få et godt udgangspunkt.

• #5   30. nov 2015 virkelig konstruktive svar i kommer med..

bla netflix streamer flere serier i 4K såååee

men jeg vil da anbefale at du finder dit tv på www.flatpanels.dk, og så justerer det ind efter de kalibreringer de har lavet på det tilsvarende, det vil passe næsten 100% på dit også..

jeg har selv lige købt et panasonic 55" CXC725, og satte det op efter flatpanels, som udgangspunkt var det rigtig godt, DOG har jeg været nødt til at justere lidt på min "intelligent frame" for at få det til at køre flydende, den kører i niveau :ingen
    :minimum
    :middel
    :max

har sat min på minimum

er virkelig glad for mit tv..... og havde stadig idag valgt et 4K

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

#6   1. dec 2015 Mit svar er da mere brugbart end dit da man ikke umiddelbart kan finde hans TV på flatpanels (måske jeg er for dum til at søge?). I min første kommentar står der også spøg til side, da det første åbenlyst var rettet mod en snæversynet kommentar længere oppe i tråden.

• #7   1. dec 2015 Jeg har brugt Hi-Fi Klubbens kalibrerings-disk, den er super nem at bruge, det hele står på skærmen.

https://www.hifiklubben.dk/tilbehor/misc-accessories/

Kommentér på:
hjælp indstilling af nyt tv (billed)

Annonce