{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Højttalere til Aveo? Eksperter? {{forumTopicSubject}}

Heya.

Jeg kører pt rundt i en Chevrolet Aveo LS 08-model, og er ved at være godt og grundigt træt af den kun har højttalere foran, og at disse tilsyneladende kun er diskanter smiley ..

Kan se der er plads til montering af højttalere bagi også, og skal derfor have købt mig et sæt af 2 front, og 2 baghøjttalere.

Problemet er bare at jeg _INTET_ ved om det her, så hvilke skal jeg købe? Og såvidt jeg er kommet frem til kan jeg ikke umiddelbart skiftet den headunit der sidder i som standard fordi den er en del af instrumentbrættet. Er den god nok så jeg bare kan nøjes med denne, eller hvad gør jeg lige der?

Takker og bukker!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalere til Aveo? Eksperter?
  • #1   14. dec 2008 Hvis du mangler 2 seriøse forstærkere og en seriøs bass, når du har fundet dine ht'er, så kan vi godt lave en god pris på det i min annonce.

• #2   30. dec 2008 Jeg har mange gode enheder til gode priser fra mit nye firma. Alle enheder findes endnu ikke på hjemmesiden, så hvilken störrelse på enhederne har du brug for og hvad for det koste?

Den störste opgradering er naesten altid höjttalerenhederne, men det er også normalt at man får en meget bedre lyd hvis man skifter huvudenheden også.

Kommentér på:
Højttalere til Aveo? Eksperter?

Annonce