1.118 visninger
|
Oprettet:
60Ampære, hvor stor forstærker? {{forumTopicSubject}}
Davs,
Jeg er ved at installere anlæg i min Campingvogn, Jeg har omformer, som kan lade 6amps i timen, og jeg har et batteri på 60ampære, og jeg har en head unit, på 4x40watt, og et sæt Sonavox højttalere, og et par "United" basser under sidde gruppen, det lyder ik ikk helt fedt, de United skal ud, og så skal der noget mere knald i, Men hvor stor forstærker kan jeg sætte på batteriet og omformeren
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 AV-enheder: 10 Emner: 33 Svar: 1.023
det kan ikke. jeg har prøvet det engang for mange år siden, du kan måske spille højt i 15min og så er batteriet fladt. og det strøm forstærker og headunit skal bruge for at være tændte, er nok ca de 6 ampere laderen max giver. jeg har en forstækrer liggende som bruger så meget tomgangs spænding at jeg slet ikke kan tænde den med min lader. den slår bare fra. så du skal have en større lader på. og så for din egen skyld så køb et GEL batteri eller tør battert. almindelige batterier afgiver gazzer under belastning. og de gazzer er Hydrogen, og efter som der er oxygen i lyften, og så skal du ikke ønske dig at være i en campingvogn hvor der er opstået en mixture at batteri dampe og ilt. for det er knaldgazz og det kan omdanne din camper til pindebrænde.
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 137 Svar: 664
60Ampære, hvor stor forstærker?