Starter anlæg {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har brug for lidt hjælp, jeg ograder mit anlæg gradvist i bilen da mit budged er lavt så lever af min løn og SU...
Intil videre har jeg 2 små gamle computer højtalere fra logitech højtaler foran, som spiller meget fint skal jeg indrømme..
Denne basboks stå på hatte hylden
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3916674057&n=1200267971&pn=1227393613
Og så har jeg lige invisteret i en Pioneer DEH-7200SD
http://www.pioneer.eu/dk/products/25/121/61/DEH-7200SD/index.html
Har brug for hjælp da jeg er ekstrem ringe til at finde ud af hvad der skal gøres nu... jeg er stadig nybegynder...
så jeg tænkte, er næste skridt en billig aktiv sub? eller en forstæker?
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
men, du kan sikkert finde noget brugt der ville spille langt bedre til samme pris (:
feb 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
feb 2010
feb 2010
Og har nu fulgt jeres råd, har køb nogle Cerwin-Vega! 6x9'' så næste gang regner jeg med 5kanals forstærker og en sub
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 20 Svar: 1.131
hvad har i gjort... !! i har fået ham til at smide penge ud på 6x9 højtalere... ! de spiller bare ikke godt... og så lige bland det op med at det er fra Cerwin Vega... nej nej nej, men forhåbentligt bliver du klogere...
jeg ville smide de lorte 6x9 højtalere tilbage til Thansen og få pengene tilbage... dernæst ofre du penge på et godt frontsystem... højtalere til fronten...
at man overhovedet kan komme med det forslag at købe baghøjtalere først, det chokere mig lidt... og så især fra denne side som skal anses for at være seriøs...
du står jo heller ikke med ryggen til en koncert og lytter til musikken... lyden SKAL komme forfra, og kan så suppleres med nogle RUNDE højtalere bagved i evt. hattehylden...