{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuldtone højtalere vs. Komponent sæt ?
  • #1   18. feb 2011 hvis det er til fordørene er fuldtoner / coaxial en KÆMPE ulempe da diskanten sidder ved fødderne og derfor vil være ret diskret, alt for diskret faktisk...

ved at ha et komponent sæt så flytter du lydbilledet og scenen længere op i stedet for den sidder ved fødderne...

hvis det er til hattehylden er det fuldstændig ligegyldigt da de spiller op i loftet / bagruden og så bliver lyden reflekteret videre ud, så der vil ikke være en mærkbar forskel på kompo sæt og coaxial / fuldtoner...

men til dørene er komposæt et must...

• #2   18. feb 2011 Min bil er bare ikke født med seperat diskant foran, så det blir nok lidt svært at montere

• #3   19. feb 2011 diskanter er faktisk ret nemt at montere... medmindre man er total dum med værktøj så kan man nemt bakse et eller andet sammen ved A-stolpen...

• #4   19. feb 2011 Derudover er der et ordenligt delerilter, til et godt komponentsæt.
    Det har også en del at sige.

Ang. montering, så følger der som regel lidt forskellige holdere med, til diskanten. Så er det bare at skrue den på den lille plade ved spejlet

• #5   19. feb 2011 jeg er enig med dig jeppe............et stykke af vejen

for purister og rigtige freaks, så er et selvbygget delefilter det bedste, og det eneste rigtige

men hvor folk som bare vil have noget bedre lyd, så er det standart filter altså glimrende til sagen

• #6   19. feb 2011 Jamen så må jeg igang med at save lidt i bilen

• #7   19. feb 2011 hvad heddr du derinde?

• #8   13. mar 2011 Mikkel:

Du glemmer vist ulemperne ved at komponentsæt. Men nok fordi du ikke rigtigt ved så meget om det, og egentligt ikke burde skrive i alle de tråde du gør.

Det medfølgende filter kan UDELUKKENDE bruges til beskytte enheder i ikke at brænde af, og intet andet. Der tages ikke højde for fase, eller placering af enheder.

Jeg ser intet problem i at have en diskant nederst i døren. De amerikanske konkurrenter sætter ofte diskant og mellemtone nederst ved føderne, og tæt op af kicken, netop for at få enhederne tæt på hinanden og lettere få dem i fase.

Tingene skal hellere være i fase og så have en fucked op frekvensgang end omvendt, hvis du spørger mig.

Kommentér på:
Fuldtone højtalere vs. Komponent sæt ?

Annonce