Hjælp til Bilstereo højtalere spiller ikke. {{forumTopicSubject}}
Hej, som helt grå inden for bilstereo vil jeg gerne have hjælp til mit anlæg, "opsætning" hvis man kan kalde det er:
HU = Xsound avx100
Forstærker = Xsound ql 2000w 4 kanals.
2 stk. 6x9 højtalere i hattehylden, skulle være fuldtone.
2 stk 12" subwoofers. fra lightning audio
de nævnte ting spiller som de skal osv!
mit problem ligger i at der også sidder 2 stk. xzound 160w 4" 2-way højtalere. foran i bilen,
lige meget hvad jeg forsøger kan jeg ikke få de 2 forreste til at give så meget som et pip lyd.
så hvidt jeg kan se er det hele tilsluttet som det skal.
Det skal siges jeg ikke selv har lagt anlæget i bilen, og bilen er købt sådan..
hvis jeg selv havde købt anlæg til min bil havde jeg valgt andet mærke end xsound, men når nu jeg har det, kan jeg vel ligeså godt få det bedste ud af det
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 9
Du kan se på din forstærker, hvor meget der er tilsluttet, og hvor meget der ikke er...
Ellers fejlsøg og tjek det hele fra start til slut og om igen.
sep 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Ledningerne er tilslutter således på de 2 forreste højtalere: På min HU går der ledninger ud hvor der er mærket "Front R +" "Front R - " "Front L +" "Front L -" og de 2 højtalere er så tilsuttet direkte til disse ledninger der kommer ud af HU'en ,
og de 2 6x9 og 12" subwoofers er tilsluttet forstærkeren,
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 9
Det er een mulighed ihvertfald.
sep 2011
Så vidt jeg kan se skulle det være trukket rigigt, men jeg ikke sikker
Kan det være min hu der ikke sender signal ud fra Front L/R udgangen ? kan det evt måles med et multimeter?
sep 2011
Så vidt jeg kan se skulle det være trukket rigigt, men jeg ikke sikker
Kan det være min hu der ikke sender signal ud fra Front L/R udgangen ? kan det evt måles med et multimeter?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 20 Svar: 1.131
lige det jeg skulle til at skrive...
nogen radioer har det med at slukke for egen forstærker så snart RCA udgangene (forstærker udgangene) er i brug...
så der skal trækkes ledninger fra front højtalerne til forstærkeren i bag før det virker...
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 20 Svar: 1.131
siden det er Xzound vil jeg gætte på at den interne forstærker er gået i stykker... ??
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 9 AV-enheder: 7 Emner: 12 Svar: 558
sep 2011
og ville der ske noget ved at tilslutte mine 6 højtalere til min 4 kanal forstærker, og kan det overhovedet lade sig gøre?
Hjælp til Bilstereo højtalere spiller ikke.