{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Mikkel A
Mikkel A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

nyt anlæg råd søges {{forumTopicSubject}}

hej er på udkig efter et nyt anlæg til bilen. så tænkte på hvilke mærker i vil anbefale, vil gerne have det lyder godt og ikke bare "skriger".
der må gerne være masser af tryk på både bass og lyd smiley
Hører stort set kun psytrance/progressive så det skal kunne følge med til at afspille dens rytme.
det er nemlig mit problem med det jeg har nu, bassen står bare og brummer den kan ikke følge med til slagene i musikken smiley ligemeget hvordan forstærkeren står...
mit budget er MAKS 10.000
håber i kan hjælpe mig med nogle gode råd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt anlæg råd søges
  • Mikkel A
    Mikkel A Tilmeldt:
    mar 2016

#2   11. mar 2016 en 12" blaupunkt og en gammel xsound forstærker men ligemeget hvordan jeg indstiller det både på radio og forstærker ændre den sig næsten ikke og har prøvet nogle andre forstærkere og det ændre ingenting? smiley

• #4   11. mar 2016 i det budget, er det kun til sub og forstærker eller er det også front højttalere og evt anden HU?

• Mikkel A
    Mikkel A Tilmeldt:
    mar 2016

#5   19. mar 2016 alle ledninger er nye og det er de tykkeste ude fra thansen smiley
    lige som det ser ud, så er det kun sub og forstærker i første omgang. Da jeg nok skal have en ny bil snart smiley Men hvilke mærker og " tror i der vil passe bedst? smiley

Kommentér på:
nyt anlæg råd søges

Annonce