1.060 visninger
|
Oprettet:
Earphones/høretelefoner hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}
Okay,
Jeg skal bruge nogle rigtig gode høretelefoner.
Og franly, så ved jeg ski ikke hvilke jeg skal anskaffe mig.
Vil blive utrolig glad for lidt kvalificeret hjælp herinde.
Det der er vigtigt for mig:
1. Jeg ønsker ikke at folk omkring mig kan høre min musik (er det muligt at undgå?)
2. jeg vil gerne have, at jeg får en god lyd med mange nuancer.
Jeg er totalt ligeglad med udseende osv. dog skal jeg have dem med mig på farten, så de skal være forholdsvis mobile
alle råd modtages med kyshånd
jan 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 286
jeg har er par denon som jeg købte i hifiklubben, de spiller suverænt kan varmt anbefales
jul 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
Skal man ikke have fat i de store bøffer før der er ordentlig lyd?
jan 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 286
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 203
de sælger "Ultimate Ears" det er rigtig gode in ear hovedtelefoner..
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
var virkelig glad for dem
så det er klart et sæt inear du skal anskaffe dig..
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 157
sep 2006
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1863&zoneid=1
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
jul 2008
Jeg overvejer AKG K 272 HD
Men jeg er stadig meget i tvivl om andre vil kunne høre det. Jeg skal bruge dem på farten - og jeg er selv ved at få en hjerneblødning, når jeg sidder ved siden af folk i toget, der deler deres musik med alle os andre...
jul 2008
Jeg har ikke anet at ultimate ears fandtes :-l
De er jo umiddelbart geniale!
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 838
jeg har selv nogle sennheisser, og de spiller fantastisk!!! så det var også en mulighed hvis det er, og vil sige, er man et af de der mennesker der ikke kan få BAS nok, så er inear plugsne der nok også bedre end bøfferne!!! men ta da evt ind til feks ind til en butik, og hør et par
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=136828&itemGroupGuid=3553
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Nok også derfor at de tilbyder en PTH (Push To Hear) version, hvor der er en mikrofon med, som man kan aktivere for at høre ens omverden...
Og jeg skal hilse at sige, at det er en rigtig god ting, da det ikke ligefrem er nogle muffer man hiver ud og ind af ørene hele tiden. De sidder rigtig godt fast, og man kan sagtens føre en mindre krig med dem, uden de falder ud.
Det er total passiv støjdæmpning, så ikke noget elektronisk indblanding her, og de er mange gange bedre til at dæmpe, end deres konkurrenter!
Det er ingen hemmelighed at det er monitor beregnet til musikere o.lign., og de slår ikke en skid uden at få lov. De spiller noget nær perfekt og liniært, men det kan også have et lille minus, da de mangler noget sjæl og kan blive en smule kedelige i hifi sammenhænge....
Følsomheden er helt ekstrem, så du skal nok forvente at de spiller 3-4 gange så højt som alternative modeller, ved samme volumen. Det er både godt og skidt, men godt på den måde at ALLE mp3 afspillere kan trække dem helt ud. Skidt på den måde at nogle forstærkertrin støjer så det kan høres i dem...
Skal lige tilføje, at jeg på ingen måder tør bruge dem på cyklen, for de blokkere alt udefra kommende lyd!!!! Dertil bruger jeg nogle andre, og ellers ganske OK argon modeller, hvor der slipper en del mere lyd igennem, men desværre også falder ud, hvis man drejer hovedet....
Vil vove den påstand at argon ( (link fjernet) ) spiller bedre end alle de Sennheiser jeg har, og har hørt...
Men ellers, så skulle Denons, vist også have fået en ganske god omtale, og UE har også fået rigtig mange gode ord med på vejen... De skulle være mere musikalske end Shure, men knap så præcise.
sep 2006
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 203
http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=105112&itemGroupGuid=3854
http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=105111&itemGroupGuid=3854
Earphones/høretelefoner hjælp ønskes