{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Mischell V
Mischell V
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Earphones/høretelefoner hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Okay,

Jeg skal bruge nogle rigtig gode høretelefoner.
Og franly, så ved jeg ski ikke hvilke jeg skal anskaffe mig.

Vil blive utrolig glad for lidt kvalificeret hjælp herinde.

Det der er vigtigt for mig:

1. Jeg ønsker ikke at folk omkring mig kan høre min musik (er det muligt at undgå?)

2. jeg vil gerne have, at jeg får en god lyd med mange nuancer.

Jeg er totalt ligeglad med udseende osv. dog skal jeg have dem med mig på farten, så de skal være forholdsvis mobile smiley

alle råd modtages med kyshånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Earphones/høretelefoner hjælp ønskes
  • #1   25. jul 2009 inear er vel noget for dig så...du ved de der der lukker af for alt bortset for musikken selvfølgelig.
    jeg har er par denon som jeg købte i hifiklubben, de spiller suverænt kan varmt anbefales

• Mischell V
    Mischell V Tilmeldt:
    jul 2008

#2   25. jul 2009 Men er lyden seriøst god i de der små?

Skal man ikke have fat i de store bøffer før der er ordentlig lyd?

• #3   25. jul 2009 ja lyden er virkelig god...hvis du vel og mærket køber nogen af en ordentlig kvalitet.Men køber man et par highend denon eller lign så er de store bøffer selvfølgelig bedre ....det er klart.

• #4   25. jul 2009 prøv kig på www.headaudio.dk
    de sælger "Ultimate Ears" det er rigtig gode in ear hovedtelefoner..

• #5   25. jul 2009 jeg fik et sæt sony ericsson med til min mobil, og fuck de spiller fatisk ret godt.. smiley
    var virkelig glad for dem smiley

så det er klart et sæt inear du skal anskaffe dig..

• #6   25. jul 2009 skal du have noget der er ordentligt, så skal du have de store høretelefoner, og så skal det være med lukket kop, så har du musikken for dig selv. se evt på AKG's serier, de laver rigtige gode høretelefoner. ser lige om jeg kan finde nogle links.

• #7   25. jul 2009 her er lidt du kan læse, der står også priser, så kan du se om det er noget der passer til dit budget.

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1863&zoneid=1

• #8   25. jul 2009 Hvad er dit budget?

• Mischell V
    Mischell V Tilmeldt:
    jul 2008

#9   26. jul 2009 Budget betyder mindre, da kvaliteten skal være top.

Jeg overvejer AKG K 272 HD

Men jeg er stadig meget i tvivl om andre vil kunne høre det. Jeg skal bruge dem på farten - og jeg er selv ved at få en hjerneblødning, når jeg sidder ved siden af folk i toget, der deler deres musik med alle os andre...

• Mischell V
    Mischell V Tilmeldt:
    jul 2008

#10   26. jul 2009 wow
    Jeg har ikke anet at ultimate ears fandtes :-l
    De er jo umiddelbart geniale!

• #11   26. jul 2009 man kan sagtens spille på et okey højt plan når man har dem inear nogen der uden andre kan høre det så det behøver du ikke at være skeptisk over!!!!
    jeg har selv nogle sennheisser, og de spiller fantastisk!!! så det var også en mulighed hvis det er, og vil sige, er man et af de der mennesker der ikke kan få BAS nok, så er inear plugsne der nok også bedre end bøfferne!!! men ta da evt ind til feks ind til en butik, og hør et par smiley

• #12   26. jul 2009 hvis budget betyder mindre hva så med dem her:
    http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=136828&itemGroupGuid=3553

• #13   26. jul 2009 Shure SE530 er nok de mest ultimative, når det kommer til at blokkere for udefrakommende støj!!!!
    Nok også derfor at de tilbyder en PTH (Push To Hear) version, hvor der er en mikrofon med, som man kan aktivere for at høre ens omverden... smiley
    Og jeg skal hilse at sige, at det er en rigtig god ting, da det ikke ligefrem er nogle muffer man hiver ud og ind af ørene hele tiden. De sidder rigtig godt fast, og man kan sagtens føre en mindre krig med dem, uden de falder ud.

Det er total passiv støjdæmpning, så ikke noget elektronisk indblanding her, og de er mange gange bedre til at dæmpe, end deres konkurrenter!

Det er ingen hemmelighed at det er monitor beregnet til musikere o.lign., og de slår ikke en skid uden at få lov. De spiller noget nær perfekt og liniært, men det kan også have et lille minus, da de mangler noget sjæl og kan blive en smule kedelige i hifi sammenhænge....

Følsomheden er helt ekstrem, så du skal nok forvente at de spiller 3-4 gange så højt som alternative modeller, ved samme volumen. Det er både godt og skidt, men godt på den måde at ALLE mp3 afspillere kan trække dem helt ud. Skidt på den måde at nogle forstærkertrin støjer så det kan høres i dem...

Skal lige tilføje, at jeg på ingen måder tør bruge dem på cyklen, for de blokkere alt udefra kommende lyd!!!! Dertil bruger jeg nogle andre, og ellers ganske OK argon modeller, hvor der slipper en del mere lyd igennem, men desværre også falder ud, hvis man drejer hovedet....

Vil vove den påstand at argon ( (link fjernet) ) spiller bedre end alle de Sennheiser jeg har, og har hørt...

Men ellers, så skulle Denons, vist også have fået en ganske god omtale, og UE har også fået rigtig mange gode ord med på vejen... De skulle være mere musikalske end Shure, men knap så præcise.

• #14   26. jul 2009 micma18 .: vil give dig fuldstændig ret, shures IEM er rigtig gode, og hvis det ønskes kan man få lavet en rigtig støbning til ens øre som man så kan sætte på så de har en 100% pasform til ens øre, men det koster også helt vildt. men pris og kvali høre sammen...

Kommentér på:
Earphones/høretelefoner hjælp ønskes

Annonce