{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blu-Ray vs. 3d film
  • #1   18. aug 2010 Mjaa... Bortset fra at film der ikke er født som 3D næppe vil komme som 3D.

• #2   18. aug 2010 Altså 3D film ligger på en blu-ray, og det er ik et nyt format i den forstand, som dvd og blu-ray

• #4   18. aug 2010 Det er også lidt det jeg tænker om man skal til at vente en 5 år eller sådan noget før teknologien er ordentligt udviklet smiley

og til den tid kommer der sikkert noget nyt

• #6   18. aug 2010 Ja, man kan vel vælge 2D el. 3D

Og god tommelfinger regel jesper med aldrig købe første generation

• #7   18. aug 2010 Den er jeg helt med på Jesper smiley
    Det er dumt at betale overpris for en masse børnesygdomme smiley

• #8   18. aug 2010 Ja smiley

• #9   18. aug 2010 Nu tror jeg heller ikke på, at 3D film overtager alt, sådan lige nu og her.

Som det er nu har jeg det sådan, at det er da meget sjovt, at se en film eller to, i 3D. Men det er stadig federe og den "rigtige" måde at se film på, i alm. 2D.

Og som der også bliver skrevet, så giv det lige noget tid, inden må går ud og bruger en formue på det.

.....Hvem sagde Mini Disc og DAT bånd ???? smiley

• p p
    p p Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 1
    #10   19. aug 2010 jeg har 3D full HD der hjemme og kan kun sige,,, at det er en ny generation og oplevelse af fjernsyn og er fuldt ud tilfreds med det. 3D er kommet for at blive.
    pP

• #12   19. aug 2010 Jesper - ifølge flere tests er pana VT20 ogs det bedste 3D... Og det er det eneste du ik har set. Men ja, tekonologien skal forbedres og brillerne skal af

• #14   19. aug 2010 jeg har også set Samsungs 3D fjernsyn og var heller ikke på nogen måde imponeret, men tænkte faktisk i stedet for at hvis man havde en rigtigt god stærm som var bygget godt op, altså lidt ligesom Pioneer skærmen, jamen så kunne 3D slet ikke måle sig med det og ville mene at billedet var bedre. men dette er bare min mening.

Jeg skal hvert fald ikke have 3D endnu ikke før at vi er nogle genarationer henne i teknoligen...

• christian n
    christian n Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #15   2. dec 2010 Hvor mange film er der lige lavet til de skærme der er ude nu? kan jo være de osse bliver bedre, mere kompatible så det kommer til og se anstændigt ud.. for exp så så jeg avatar i 2d og 3d ville faktisk hellere have set den en gang mere i 2d i bio'en, fik ondt i hovedet og popkorn galt i halsen så det gik sgu helt galt med 3 d versionen.. hehe

Kommentér på:
Blu-Ray vs. 3d film

Annonce