{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Claus P
Claus P
Emner: 6 Svar: 64

Lovlig musik {{forumTopicSubject}}

Alle mine CD'ere er lagt over på en NAS, som bruges til fildeling i hjemmet, hvilket gør at musikken bliver brugt meget mere end tidligere.

Alle CD'ere er så blevet pakket i flyttekasser og står så nu, og optager plads i kælderen. Det er lidt et irritationsproblem ikke dagligt, men alligevel optager de noget plads, som godt kunne bruges bedre.

Og så er spørgsmålet, kan man på en eller anden måde skrotte dem, og så stadig have musikken lovligt på harddisken?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovlig musik
  • #1   27. jan 2013 ja det ville jeg mene det er fuld lovligt så længe du kan bevise du har købt og haft alle cderne smiley men apg findes jo ikke mere så...

• Daniel  J
    Daniel J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #2   27. jan 2013 Tvivler på du kan skrotte dem lovligt. Selv om du kan bevise du har købt dem, for hvad forhindre dig i at sælge dem videre og blot beholde kvitteringerne?

• #3   27. jan 2013 Det er fuldt lovligt.. Du må os kopiere en af dine egne cd'er, til at ligge i bilen. ( Til eget forbrug) Så længe man ikke fil deler.

Men hvis du ikke har originalen, så har du et problem.. (Kan få det)

• #4   27. jan 2013 Trash æskerne til Cd'erne så fylder de meget mindre

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2013

Emner: 6 Svar: 64
    #5   27. jan 2013 Lovligheden omkring kopiering i hjemmet er jeg ikke i tvivl om. Det er lovligt, det er også lovligt at lave en kopi til bilen.

Det jeg er tvivl om, er om CD'erne fysisk, skal være i min besiddelse for altid. Jeg kan forestille mig, at vi i fremtiden kan lægge vores egen musik op i skyen, og på den måde sikre vores musik mod brand og tyveri.

Kommentér på:
Lovlig musik

Annonce