Hjælp til surround hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}
Hej håber i kan hjælpe mig, skal bruge noget nyt surround anlæg har i nogle gode forslag ?
Gerne links, indtil videre har jeg kigget på følgende:
Samsung HT-TXQ120 > Samsung > Home Cinema Systems
Pris: DKK 11.490,00
Vægt: 73000 gram
Design
Vertikalt design med fire søjlehøjttalere. Hovedenheden kan monteres på en væg, og der følger vægbeslag med! TXQ120's design matcher bl.a. Samsungs LCD-TV M8-serie. Desuden er TXQ120 i lige så høj grad et musiksystem som et hjemmebiografsystem.
Flere formater
Dvd-afspilleren afspiller de fleste typer formater, inkl. DVD-R, DVD-RW, MP3, WMA, JPEG, DivX, DVD Audio og SACD.
Wireless ready
Smidig placering! Med en ekstra enhed kan du vha. Wireless Ready få trådløse baghøjttalere.
HDMI ind, HDMI-opskalering
TXQ120 har en HDMI-indgang til tilslutning af din digitalboks eller Bluray-afspiller, som giver dig den bedst mulige digitale lyd og det bedst mulige digitale billede. Med HDMI-opskalering får du en opskaleringsfunktion, som tilpasser dvd-billedet efter tv'et, så dette skaleres op til fuld-HD 1080p.
DNSe
Med funktionen får du automatisk lydkalibrering og 9.1-kanals surroundsound, hvilket indebærer, at lyden simuleres, som om du havde ni højttalere.
USB-host
Med USB-host kan du slutte en USB-hukommelse til hjemmebiografen og vise billeder og videoklip eller tilslutte en MP3-afspiller og spille musik.
Er det et godt anlæg ? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Mvh Nikolaj
nov 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 3
Kan ses her
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 134 Svar: 919
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
Hvorfor ikk? Og lige et tillægsspørgsmål?
Er det muligt at skille stander højttalerne ad så man evt kunne montere dem på væggen?
feb 2016
Følger: 1 Svar: 2
- tænker at sandsynligheden for at nogen svare efter 7 år er ualmindelig lav.. men er nød til at forsøge
nov 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2016
Følger: 1 Svar: 2
Hjælp til surround hvad skal jeg vælge