{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.823 visninger | Oprettet:

Højtaler test sange. Nogle gode? {{forumTopicSubject}}

Hey hey.

Mig og mine venner skal hører et anlæg og hører hvor godt det er.

Så ville jeg lige hører om der var nogle, der kunne give nogle gode titler på nogle sange, som er gode til at spille, når man skal hører om et anlæg spiller godt. altså <b>IKKE</b> sub tests hvor man bare hører brummen osv, men lidt alla hvor man kan hører hvordan de evt. håndtere trommer og sang osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler test sange. Nogle gode?
  • #1   3. jul 2008 akustisk guitar er alt for konge

• #3   3. jul 2008 mark knopfler med money for nothing
    der er nogle fede trommer som man kun rigtig kan høre, hvis der er nogle gode bas enheder, samtide med at hans stemme kun kommer rigtig godt frem ved et par gode mellemtoner, også er der en fed guitar solo i starten som nok skal sætte diskanten på prøve smiley

men det er bare min menning.

• #4   4. jul 2008 Nils Lofgren - Keith don't go ... Virkelig den lækreste akustiske guitar !
    Ellers er jeg også tilhænger af Money For Nothing, som også har en rigtig hård lilletromme - den går lige i brystet smiley

• #6   14. jul 2008 Ville osse anbefale Nils Lofgren.. Han har en stemme der osse vil komme godt ud gennem kassen.. Specilet Keith don't go i acc version.. Han slår på guitaren giver en speciel god bund..

• #7   14. jul 2008 I denne slags test er der kun en type musik som fungere...... Nemlig den du er van til at lytte til. Alle andre albums kan lyde nok så godt, men vist du ikke har et forhold til dem, hvad kan du så bruge det til smiley

Så¨hjem og find dine yndlings cd`r og lyt godt til dem inden i skal til test, så har du en lytte reference.

held og lykke

• #8   7. jul 2009 Dream Theater

Det køre dejligt stille i starten, og stiger op med hastigheden smiley Stemmen er en salgs 70'er rocker smiley

Eller Brad Paisley - The Guitar Album. Er klart den bedste smiley Den indgår i mange slags guitar genre, og han kan sku fadme godt finde ud at håndtere en spade! smiley

Kommentér på:
Højtaler test sange. Nogle gode?

Annonce