7.823 visninger
|
Oprettet:
Højtaler test sange. Nogle gode? {{forumTopicSubject}}
Hey hey.
Mig og mine venner skal hører et anlæg og hører hvor godt det er.
Så ville jeg lige hører om der var nogle, der kunne give nogle gode titler på nogle sange, som er gode til at spille, når man skal hører om et anlæg spiller godt. altså <b>IKKE</b> sub tests hvor man bare hører brummen osv, men lidt alla hvor man kan hører hvordan de evt. håndtere trommer og sang osv.
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 43 Svar: 99
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 483
der er nogle fede trommer som man kun rigtig kan høre, hvis der er nogle gode bas enheder, samtide med at hans stemme kun kommer rigtig godt frem ved et par gode mellemtoner, også er der en fed guitar solo i starten som nok skal sætte diskanten på prøve
men det er bare min menning.
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
Ellers er jeg også tilhænger af Money For Nothing, som også har en rigtig hård lilletromme - den går lige i brystet
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 38
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Så¨hjem og find dine yndlings cd`r og lyt godt til dem inden i skal til test, så har du en lytte reference.
held og lykke
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 54 Svar: 695
Det køre dejligt stille i starten, og stiger op med hastigheden Stemmen er en salgs 70'er rocker
Eller Brad Paisley - The Guitar Album. Er klart den bedste Den indgår i mange slags guitar genre, og han kan sku fadme godt finde ud at håndtere en spade!
Højtaler test sange. Nogle gode?