{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv out?
  • #1   21. sep 2008 Du skal vel bare have et grafikkort med tv-ot ?

Men for at være helt ærlig, så bliver det så dårligt at du knap kommer til at kunne læse noget tekst e.lign. på sådan et tv! Opløsningen er så forvindene lav, at det næsten er til at tude over...

Fladskærm med noget HD opløsning, så snakker vi! smiley

• #2   21. sep 2008 Jeg har et grafikkort med tv out.. Har ingen fladskærm endnu.. men skal jeg snart have mig.. hvad skal jeg ud at købe for at få det til at virke.. hjælp tak smiley

• #3   21. sep 2008 Kommer an på hvad stik der sidder på kortet? Evt. har du fået nogle adaptor stik med computeren, så du kan montere det på nogle "ikke standard" stik, producenterne ofte benytter...

Ellers skal du bare have et Composit video kabel. Eller du kan selv lave det af et stykke alm. tv antenne ledning og 2 RCA/Phono stik.

Alm. antenne kabel har nemlig impedans på 75ohm. og man kan faktisk lave nogle ganske fine kabler selv, men som udgangspunkt så bliver det aldrig rigtig godt. For Composit er uden sammenligning den ringeste signal standard indenfor den slags...

Se evt. http://www.av-connection.dk/?ML=827

• #4   21. sep 2008 Altså.. vil gerne have det trådløst, men kan det lade sig gøre? Har en masse kabler, men ingen af dem er lange nok.. Så det kan jeg jo ikke bruge. Hvis jeg går ind på den side som du linker til hvad er det så jeg skal bruge?
    du er flink fordi du vil hjælpe! smiley

• #5   21. sep 2008 nu har jeg fået det til at virke.. men det flimmer helt vildt meget.. hvad kan det skyldes??

Kommentér på:
Tv out?

Annonce