{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

En sørgelig aften :'( {{forumTopicSubject}}

Ja her for 1½ time siden stod/sad jeg lige og hørte RIGTIGT højt musik, fordi jeg lige ville se hvad mine 'nye' højttalere kunne.. Jeg satte volumen på kl. 11 og lyttede..

Så ser jeg i øjenkrogen at der sker et eller andet til venstre, så jeg skynder mig at kigge derop, og ser at det er en af mine hylder med 4 store kasser der er røget ned.. Den rammer mine højttalere, fjernsyn og PS3.. Jeg når heldigvis lige at gribe min PS3 inden den rammer jorden, men det er alligevel blevet meget ridset af slaget, på hele den store sorte flade... Min ene højttaler blev lidt ridset, og min fladskærm blev også ridset smiley

Ja så jeg er rimelig nedern lige nu smiley PS3 og fladskærm fik jeg i julegave, og højttalerne købte jeg for en måned siden smiley

Det vilde er at der var brugt 4 lange skruer MED ravlplugs til at holde hylden oppe med..
Har hylder som er ens som den der røg ned, og har prøvet at rykke lidt i den, men de sidder eddermaeme godt fast!! Man kan virkelig rykke hårdt i dem, og der sker stadigvæk ikke noget!

Ikke så fed dagen-før-fødselsdagsgave smiley

Så der var satme knald på!!

Jeg synes godt nok det er ærgeligt, men på den anden side er jeg lidt stolt over mit anlæg smiley

Højttalere: CV 1215 MKII
Preamp: Acurus RL11
Effekter: 2 stk. Acurus A250
Og en sød smiley på equalizeren..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En sørgelig aften :'(
Kommentér på:
En sørgelig aften :'(

Annonce