{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Luft mellem forstærkere {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har hermed været ude og investere i en mindre effektblok mere - men er kommet til at kigge lidt på "racket" og set, at der ikke vil blive megen luft imellem hylde og forstærker.

Her er der snak om et par centimeter.

Vil dette være nok for at luften kan komme væk - eller skal jeg se mig om efter en anden løsning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luft mellem forstærkere
  • #1   27. jan 2009 Casper T - Både min NAD 743 og 272 har stort set intet luft i toppen, (snakker mm) og det irriterer mig en del, men da min kæreste ikke vil skifte tv bænken ud så må jeg bide det i mig indtil vi får en fladskærm...

Så hvis du har mulighed for at give dem mere luft så gør det endelig. Jeg har noget rack hvis det var noget for dig..

• #2   27. jan 2009 Ja jeg kan pludselig godt se, at jeg nærmest er prisgivet og nærmest i overskud af plads i forhold til dine få mm.
    Bliver de slet ikke overophedede?

- Hvad har du af rack, siger du ? (:

- Et alternativt forslag ville være at skifte mit rack ud med min brors - der har åbne sider i stedet for det helt indelukkede. Stortset samme højde og bredde, så ikke noget at hente der.

• #3   27. jan 2009 evt så monterer du en lille blæser der blæser HEN OVER dine blokke så den varme luft ryger væk, så har du lidt bedre forhold

• #4   27. jan 2009 i øvrigt drenge

så laver man den aftale, JEG STÅR FOR ELEKTRONIKKEN, DU STÅR FOR RESTEN

den deal har vi hjemme, den fungerer FINT

dog lige med den untagelse, at JEG får lov til at bruge HENDES feriepenge på en monster fladskærm

• #5   27. jan 2009 Der er bare ikke plads til nogen blæser.
    Har førhen haft dette alternativ med god virkning, men jeg har ingen sted at sætte blæseren.

Og disse 10-12 kvadratmeter bliver godt nok varme efter blot én film.

• #6   27. jan 2009 * MAJIK CABLE GUY - Ja sådan burde det også være herhjemme, men den er ret ny den tv/anlægs reol vi har. Så den er lidt svær. men min dame vil også spendere hendes feriepenge på TV, så det er dejligt nok.

Casper T - gik under mine gamle (lejligheder) anlæg.

Der er et gråt et med glas plader.

• #7   27. jan 2009 Morten A -

Hvor højt er dette rack?
    Det minder meget om min fars ( Hvis ikke det er et magen til ) og det må være omkring de 130 cm højt.

Problemet ligger så bare i, jeg ikke har noget sted til fjernsyn og center.

• #8   27. jan 2009 Majik -

Jeg står nu også selv for indkøbet af elektronik (Bor jo stadig hjemme smiley )

Dog er der snart ved at komme lidt begrænsninger, hvad angår strømforbruget hvis du spørger min far smiley

• #9   29. jan 2009 Jeg vil også gætte på det er deromkring, den står nede i kælderen, bagerst i rummet. så den er ikke lige sådan at komme til. Men du kan få den til 100kr..

• #10   29. jan 2009 Tror desværre jeg må takke nej.

Jeg vil ikke have plads til center eller fjernsyn.

Min far undersøger og bestiller evt. materiale til at lave et DIY bord.

Så forhåbentlig kan jeg komme til at se fjernsyn eller høre musik sidst i næste uge. Står uden bord lige pt.

• #11   29. jan 2009 Casper T - helt iorden.

Det bliver cool med DIY.

• #12   30. jan 2009 Billeder vil selvfølgelig komme (;

Kommentér på:
Luft mellem forstærkere

Annonce