{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

hvilke højtaller ? {{forumTopicSubject}}

hey

jeg har mig en masse højtaller nu jeg har 2 store gulvhøjtaller som front med 2 vifa 8" bas/mellemtone og så mission diskant i hver, og så har jeg en sony lorte forstærker som jeg ik syntes gør det godt men jeg har tænkt på at købe mig et sæt logitech z-5500 men er der andet istedet hvor det ik er så stor og heller ik sidsygt dyrt som serparte højtaller jeg har ik de store muligheder men har hifiklubben men hvilke højtaller af kompakt ville passe godt jeg ska bruge det til film og lidt musik ik det vildde musik og jeg har 3-3.5m over til mit tv fra min sofa af hva ville passe godt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke højtaller ?
  • #1   17. feb 2009 for satan mand, husk lige din tegnsætning, der jo slet ingen kommaer

hvad er det du søger, jeg kan slet ikke udlede det af din tekst..

• #2   17. feb 2009 MAJIK, jojo, et enkelt.. og et spørgsmåltegn smiley

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   17. feb 2009 lige nu jeg har 2 store gulvhøjtaller som front, med 2 vifa 8" bas/mellemtone og så mission diskant i hver. Så har jeg en sony lorte forstærker, som jeg ik syntes gør det godt, men jeg har tænkt på at købe mig et sæt logitech z-5500.. Men er der andet istedet, hvor det ik er så stort og heller ik sindsygt dyrt, som serparte højtallere?
    Jeg har ik de store muligheder,men hvilke kompakte højtallere ville passe godt?
    Jeg ska bruge det til film og lidt musik, og jeg har 3-3.5m over til mit tv fra min sofa.

Hva ville passe godt ?

det er vidst ca sådan det skal formuleres så =P

• #4   17. feb 2009 undskyld smiley
    ja det er som jakob sn skriver

Kommentér på:
hvilke højtaller ?

Annonce