{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.132 visninger | Oprettet:

prutte om prisen i hifiklubben. ?????? {{forumTopicSubject}}

står og skal hente mine Cv cls 12er' her fredag.
tænkte på om hvis jeg købte dem og nad soundround reciver til 5000 og kabler osv for 1200. + forsikring
ialt 11,844kr

her er så mit spørgsmål: kan man prutte om prisen i hifiklubben eller er det bare den pris det bliver.
og evt hvor meget kan man få dem ned i pris evt?

INGEN DUMME KOMMENTARER TAK !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prutte om prisen i hifiklubben. ??????
  • #1   17. feb 2009 Glem det. Har prøvet og han sagde at de ikke ville gå ned i pris, for det var iokke noget de gjorde normalt. Det var dog i aalborg.

• #2   17. feb 2009 når okay. så køber jeg ikke forstærker.
    skal mindst 800kr ned før jeg gider. men spørger ad. og se hvad de siger.

• #3   17. feb 2009 Jeg har altid fået prisen ned, men har dog lagt en del penge der nede. så han ved hvem jeg er og hvad jeg har der hjemme.

• #4   17. feb 2009 hmm ja okay. men 12000 er os meget synes jeg

• casper j
    casper j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #5   17. feb 2009 hvis du lægger penge nok i hans forretning over en lang nok periode så skal du nok få noget rabat.. men den der med at prutte om prisen er et gammelt udtryk og er ikke noget som der sker så meget mere...
    medmindre man er en nærig sønderjyde... smiley

• #6   17. feb 2009 smiley ja rigtigt nok. men hvis jeg ikke for lidt rabat så køber jeg kun højtalene og kabler.

• #7   17. feb 2009 Du kan evt. se om du kan skære ned i prisen på kablerne. Syntes du skal prøve, jeg PRØVER altid. Hvis man kan, så kan man. Hvis ikke, så er det ærgeligt.

• #8   17. feb 2009 vil bare gerne 800kr ned mindst for at jeg gider købe en forstærker??
    kabler/stik kommer til at koste 1200

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 70
    #9   17. feb 2009 Sorry men hvorfor skal den 800 ned før du gider købe en forstærker? Jamen så er det modellen lavere eller et andet mærke, ting koster og det er ikke altid man kan handle om prisen..

• #10   17. feb 2009 for har ikke så mange penge til det. men ville gerne have det.. men kan godt undværre ny forstærker men hvis jeg kan få rabat køber jeg ny. ellers er det sku li meget

• #11   17. feb 2009

• #12   18. feb 2009 Jeg har tit fået lidt rabat i den slags butikker. især der hvor jeg købte mit anlæg. Der fik jeg 3 signal kabler af god kvalitet med i prisen, og havde jeg haft råd, have han osse givet mig et godt tilbud på nogle Infnity stander højttalere fra Kappa serien.

• #13   18. feb 2009 du kan måske få en meter eller to mere i ledninger. men ikke på højttalere og forstærker osv..

• #14   18. feb 2009 Jeg fik alle mine kabler til halv pris... men smed også omkring 50000 i Aalborg Hifiklubben...

Men de er sgu ikke nemme at rokke med.

• #16   18. feb 2009 Nah, de er ikke specielt villige til at give rabat. Blandt andet en af de grunde til jeg ikke handler der mere. Ikke nok med at man ikke får specielt god service længere(på nær den butik på åboulevarden ;)), man kan heller ikke engang gå ud af butikken med følelsen af at have lavet "en god handel". Og det er for mig ret vigtigt når jeg bruger mange penge

• #17   18. feb 2009 tak alle sammen. skal bruge 6m kabel til 2 højtaler. og 8 bananstik (altså 2 pakker af dem til 250kr stk)
    bliver næsten 1200. nogle der tror jeg ville kunne får meget af det gratis.?? hvis jeg købte for 10500 ting uden kabeler medregnet?

• #18   18. feb 2009 Det ved kun Gud... og måske Hifiklubben-manden.

Set i lyset af de penge jeg brugte og en kamp jeg kæmpede for at få 50% rabat skal du nok ikke sætte forhåbningerne op efter gratis....

Men du kan jo være bedre til at handle.

• #19   18. feb 2009 jeg prøver. :S

• #20   18. feb 2009 Blot en sidebemærkning :

Jeg arbejde for nogle år tilbage som indkøber for Aurora Group ( dengang Rudolph Schmidt ), som importerer en stor del af de hifi-kabler, som er på markedet i dag.
    Et enkelt eksempel : 1stk. std. scart->scart. Vejl. udsalg. DKK 179,95 i Bilka. Det kostede os under en flad 10'er i kostpris. Så jeg VED hvor meget forhandlerne tjener på kabler mv. Så det er en mega sløj undskyldning, når de nægter at give noget rabat på disse varer.

• #22   18. feb 2009 hvad med at købe kabler overnettet smiley der kommer du da til at spare et par hundrede kroner smiley

men du nok regne med et nej, især på grund af finanskrisen smiley

• #23   18. feb 2009 skum-cat - tror nu mere man skal regne med at KUNNE handle priser netop pga finanskrisen.. min mor står og skal købe ny bil, det er sku helt vildt hvad man kan få dem til fordi de netop ikke har så godt gang i salget smiley

• #24   18. feb 2009 koster kabler over nettet mindre end i butikken??
    os li en ting. koster Cv cls 12 os 2300 i butikken eller er de dyrer?

• #25   18. feb 2009 du kan sagtens prutte om prisen...

rent juridisk er de priser de skriver "VEJLEDENDE priser"

ergo har du fuld juridisk lov til at prutte om prisen, men men, butikken har lige så meget ret til at sige nej...

ta en go snak med sælgeren, og få ham lidt på din side. altså du bruger jo lisom næsten 12000kr og i disse finanskrise tider er det jo mange penge, både for dig og dem.

men tror dog ikk du skal satse på mindre en 10000. og går de ned i 10000 har du gjort det meget godt ... fordi det er mange penge at tage af prisen jo smiley ...

kender man sælgeren hjælper det os. eks. sunaudio i aalborg. der kan jeg let prutte om prisen, fordi jeg kender ejeren lidt, og samtidig er det en bette butik...

• #26   18. feb 2009 Hvorfor ikke købe det brugt. spørger pænt?

Du kan sparer en del ved at købe det brugt og forstærkeren kan du muligvis få i en stører model.

• #27   18. feb 2009 Da jeg købte min nad 218 fik jeg at afslag på 1500, men det var også den sidste de havde tilbage. men det burde kunne lade sig gøre at handle sig til an rabat når man køber flere ting , evt få nogle ting med gratis som fx højttalerkabler el lign

• Hergeir V
    Hergeir V Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #28   18. feb 2009 Tape Connection kan klart anbefalest.. de er til at snakke med omkring alt, jeg sparede da omkring 5.000,- ved køb hos dem. og fik mellem 35-50% rabat på alle kabler, bare ved at presse lidt på.

Kommentér på:
prutte om prisen i hifiklubben. ??????

Annonce