{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Tyskeren^
Tyskeren^
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 26

En forstærker til et sæt CM7 {{forumTopicSubject}}

Hey boys and girls smiley

Jeg er ude efter en forstærker til et sæt B&W CM7. Jeg har kigget lidt på en Cambridge som ikke fylder meget og ser stadig godt ud.. Skal være en stereo-forstærker da jeg ikke kommmer til at bruge mere..

Hvad siger i til det og hvad har i at tilføje måske..

Over and out..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En forstærker til et sæt CM7
  • #1   18. feb 2009 en thule lyder også lækker på dem

B&W kan jo også kombineres med andet end lige hifiklubbens produkter, se evt efter en brugt forstærker, så får du en DEL mere for pengene

• Tyskeren^
    Tyskeren^ Tilmeldt:
    feb 2007

#2   18. feb 2009 Har kigget på Thule men syntes det ligger lige i den dyre ende.. Behøver selvfølgelig ikke være hifiklubben's andre kan også have interesse..

• #3   18. feb 2009 Harman/Kardon har kræfter nok til dem i hvert fald.

Hvis du kigger på f.eks. HK 970 og HK 980.

Jeg ved dog ikek hvordan samspillet vil være på det, men den har kræfter nok til at drive dem.

Jeg går selv og lejer lidt med tanken om B&W CM7 til mit Harman/Kardon setup, og kunne godt tænke mig at få dem på prøve, men vil lige ha lidt mere i kassen før det blir en realitet.

• #4   18. feb 2009 ja det ved jeg godt, men se på det på den her måde

først køber man nogle højttalere, og så en forstærker der er skridtet bedre end hvad højttalerne er, når man så vil have noget nyt, så skifter man højttalerne ud, til nogle som er lige gode nok til forstærkeren, så kan man jo opgradere forstærkeren næste gang...

på den måde er du altid klar til et skridt mere, end hvis du skal skifte HELE dit anlæg

• Tyskeren^
    Tyskeren^ Tilmeldt:
    feb 2007

#5   18. feb 2009 Allan: Ja det kunne godt være en mulighed.. Tænker dog ikke så meget til lyden i sådan en Harman/Kardon forstærker.. Men højtalerne spiller superb så vil jeg klart anbefale dem dog skal muldvarppen op smiley

Majik: Ja, sådan kan man selvfølgelig også gøre smiley

• #6   18. feb 2009 Lallemand ^

Jeg kan så oplyse dig om at det spiller emenint. Jeg vil mene at i mine øre lyder det som noget der koster det dobbelte, og det siger lidt om det.

• Tyskeren^
    Tyskeren^ Tilmeldt:
    feb 2007

#7   18. feb 2009 Allan okay det var godt at høre så.. Nicky har kigget lidt rundt men ikke rigtig fundet ud af hvilken det skulle være, så også derfor jeg søger nogen flere forskellige.

• #8   18. feb 2009 Jeg synes osse det er den bedste måde at gøre det på. tage rundt og lytte til en masse forskellige sager som folk har foreslået.

Sådan gjorde jeg osse da jeg var ude og inmvestere i nyt grej.

Kommentér på:
En forstærker til et sæt CM7

Annonce