{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammensætning
  • #2   19. feb 2009 jeg ville kigge nærmere på en harman/kardon hk 970 eller 980 da den for det første banker NAD´en af helvede til i lydkvaliteten og den trækker dem mindst lige så godt.

• #4   19. feb 2009 Har ikke mange penge at gøre godt med, så Harman/kardon er sat ud af spillet, og den nad der er linket til er jeg heller ikke helt vild med da jeg helst vil købe fabriksny, i synes måske det er underligt, men sådan er det smiley

Det jeg bare ville høre om er om det vil spille højt og godt, skal lige siges at det ikke er til meget store rum, så når jeg siger højt er det ikke koncerthøjt, men bare så man kan mærke bassen og høre de dybe toner smiley

• #6   19. feb 2009 Når du siger 'ikke godt' skal det så forstås på den måde at det ikke er til at høre på eller hvordan?
    Hvis du går under min profil kan du se et lille sødt lavtspillende anlæg smiley og vil heller ikke sige at det spiller godt (Skal lige siges at det står helt anderledes end på billederne nu) smiley

• #7   19. feb 2009 Jeg har en nad c372 og et par cerwin vega højttalere og det spiller sgu meget godt. Masser af smæk på.

• #8   19. feb 2009 Vil nu også vove at påstå at en HK ville være et bedre valg.
    Langt mere musikalsk, og en hel del kønnere! smiley
    Og så koster de da det samme? I Expert hvor jeg arbejder har vi den ihvertfald til 4299 smiley

• #9   19. feb 2009 Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor køn den er, men den skal kunne holde i nogen år.. Og de HKer jeg har set har ikke holdt ligeså lang tid som nads, og jeg er mest for at købe ved hifiklubben smiley
    Er sikkert lidt underlig og bestemt, men sådan er det nu engang.. smiley

Men har stadig ikke fået svar på om forstærkeren og højtalerne passer godt sammen??

• #10   19. feb 2009 Og jeg har forresten også lige fundet den her..
    (link fjernet)

Ville det være et bedre valg, da jeg er sikker på at skal have surround engang?

• #11   19. feb 2009 Hvis jeg ikke havde hørt jeres mening havde jeg haft 5-10 sæt jeg skulle høre igennem, men jeg tager også derned når jeg lige for lejlighed for det smiley

Kommentér på:
Sammensætning

Annonce