1.847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad kan man gøre? Snydt på HG :( Hvad kan man gøre? Snydt på HG :(

Hej Hifigalleri.

Her for 1 måned siden fandt jeg en mixer herinde som jeg gerne vil købe. Overførte penge til hans konto og han fik min adresse osv. Fik også hans telefonnummer og adresse.
Har haft ringet til ham flere gange, men første gang sagde han at hans morfar lige var død af brok, og næste gang sagde han at den er sendt. (sagde han i sidste uge). Og har stadig ikke modtaget noget.

Hvad kan jeg gøre her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan man gøre? Snydt på HG :(
  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #2   18. mar 2009 meld ham til politiet. det gjorde en på boliggalleri og fik alle sine penge tilbage.

• #3   18. mar 2009 Han kan vel give dig et T&T nr til post dk ?

Jeg har haft mange problemer den seneste uge med post dk, pakker der ikke bliver leveret til tiden og pakker der forsvinder smiley

• #4   18. mar 2009 Kan jo også tage noget tid for en pakke at komme frem, så ville slå lidt koldt vand i blodet inden du har snakket med manden.

• #5   18. mar 2009 Skyd ham! Det er så moderne smiley

• #6   18. mar 2009 hvis du har gemt alle samtaler via mail og du kan bevise d har overført pengene og du har hans nummer så burd3e han kunne findes let og politiet kan nok hjælpe vil jeg tro.. ellers find nogle grimme kale og besøg ham og ryst ham godt og grundt det hjælper gerne smiley

• #7   18. mar 2009 Helt seriøst hvad er det lige at I opfordre manden til ?

Slap nu lige af, post dk kan godt lave rod i det hele, så få ham til at sende dig et T&T nr.

Viser det sig at han fucker dig, så meld på til politiet for bedrageri...

Christ mand, hvor svært kan det være ??

Jeg er direkte ryste over hvad i opfordre manden til !!!!

• #8   18. mar 2009 hej jeg er også blevet snydt her inde af en med nogle cerwin vega lige præsic det samme skete. da han sagde han havde sent det satte jeg penge over på hans konto og har ikke hørt fra ham endnu det er ca. 1,5 måned siden.. og der er ikke kommet noget han har slettet mnr og alt..

• #9   18. mar 2009 janbo: det kan meldes og så kan du få pengene tilbage på en måde. der er mange som har prøvet dette og fået pengene tilbage.

• #10   18. mar 2009 jep jeg har meldt det til politet og de "kigger" på det men de ved ikke hvornår de har tid til det .

• #12   19. mar 2009 Hold kæft hvor er det modent og mandigt at opfordre folk til vold. WAUW. Hvor sejt... NOT!

Meld det til politiet om en uges tid, hvis den stadig ikke er dukket op. Det er det du kan gøre, når nu du har købt noget af en privatperson, som du kun har et tlf.nr. på. Iøvrigt kan banken spore hvem han er, ud fra kontonr. Bare til orientering...

Kommentér på:
Hvad kan man gøre? Snydt på HG :(

Annonce