{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Kurt Mattesen J
Kurt Mattesen J
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 30

Sikker køb af fladskærm på nettet? {{forumTopicSubject}}

Nu så en kammerat heldigvis basta på tv2 sidste dag ang www.easyshopping.dk som jeg var temmelig tæt på, at handle med.
Jeg ved og har før hørt at easyshopping parralelimporterer nogle af deres varer.
Jeg er på udkig efter sony, og fjolset i butikken fik mig bildt ind at det var ligemeget hvor jeg købte sony og phillips henne, for garantien var lige god af den grund.
Men jeg tror ikke et ord af hvad han sagde, da jeg nu selv har set klippet fra basta her på nettet, og de er bestemt ikke en særlig troværdig og kunde tilfredshedhed kan de ikke finde ud af. Så dem skal jeg bare ikke handle med.

Mit spørgsmål er om der er nogen herinde som kan anbefale mig nogle netbutikker, hvor man er sikker på at varerne er danske og ikke som i easyshoppings tilfælde parralelimporterede?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikker køb af fladskærm på nettet?
  • #1   28. mar 2009 de fleste net butikker køre med parallelimportet fladskærme, du kan være helt sikker på at det er parrallelimporteret, hvis det ikke er, så skal shoppen nok sørge for at skrive det på deres hjemme side..

men nu til sagen smiley jeg ville i dit tilfælde helt klart hoppe på dette fælleskøb af det nye sony W5500 tv. det er super lækkert, og rigtig billigt. og så det IKKE parallelimporteret.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=2665&zoneid=13

jeg havde købt et 46" hvis det ikke var fordi jeg allerede har et 40W4000.. lidt trist at tænke på man gav næsten det samme for sit 40" som man kan få 46" for her smiley

• #2   28. mar 2009 Okay.
    Mange tak for tippet om fælleskøb:-)
    Hvor længe gælder det der fælleskøb/sidste bestillingsdato?
    46" w5500 kan jeg se koster det samme som ved easyshpping smiley

• #3   28. mar 2009 Dette Fælleskøb lukker søndag d. 5/4 kl. 23:59 står der på siden smiley

ja men du skal jo så tænke på at her har du DANSK garanti.. ingen parallelimport.. så tv'et - hvis det går i stykker, vil blive lavet i DK..

og grunden til at 52" ikke er med i fælleskøbet, er at det først kommer om nogle måneder..

men som sagt, helt klart et tilbud du bør kigge på. for det er en af de bedste LCD skærme på markedet =)

• #4   28. mar 2009 Ja syntes at W4500 serien har et kanon billed.
    Har endnu ikke set W5500 billed, men det skulle være endnu meget bedre en W4500 serien smiley

• #5   6. apr 2009 har lige købt et 40"w5500 nice tv, håber i syntes det samme om jeres og at det er et at de bedste tv på markede og bedre end philips 9603 modellerne.. smiley

Kommentér på:
Sikker køb af fladskærm på nettet?

Annonce