{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Minianlæg Philips osv. {{forumTopicSubject}}

Hej, er jeg den eneste herinde på hifigalleri.dk som synes at billige plasticanlæg som Philips, JVC og jeg skal komme efter dig, ikke hører hjemme på en side som hedder HifiGalleri.dk ?. Jeg ved godt der er en speciel kategori for Minianlæg. Men igen. Siden her hedder HifiGalleri.dk.
Jeg synes ikke det kan være rigtigt at vi skal have Minianlæg liggende herinde som er noget værre plastic noget. Ikke når det hedder Hifigalleri.

Hvad synes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minianlæg Philips osv.
  • #1   21. aug 2005 syns det er fint nok at der er en kategori for det der "plastik" hifi. Så er men jo fri for at det er blandet sammen med andede

• #2   22. aug 2005 christian k.. altså jeg har været imod de omtalte anlæg fra starten. men jeg kigger bare forbi dem nu. når der er lavet minianlæg kategori. så kan vi jo vende den om og sige? du har PA udstyr? f.eks din forstærker hører jo til under diskoteks grej?

hilsen Rasmus

• #3   22. aug 2005 Rasmus S > Nå ja, det er jo også rigtigt. Tænkte jeg faktisk ikke over da jeg skrev tråden. Men det kan jeg godt se nu.
    Hvis jeg må have lov at forsvare min forstærker? Så er de næsten "skræddersyet" til mine CV'er.
    Men jeg kan godt se hvad du mener. smiley

• Ronni K
    Ronni K Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #4   25. aug 2005 Har du nogen problemer med Philps og JVC?

Kommentér på:
Minianlæg Philips osv.

Annonce