{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

hjælp til H/K 3480...lydproblemer {{forumTopicSubject}}

hejsa...jeg har lige købt mig en brugt Harman Kardon receiver, velvidende at den havde et problem som ikke vides hvad grunden er...

hele forstærkeren virker ganske fint, med undtagelse af at den i perioder kan finde på at slå Højtalere kanalerne fra, eller simpelthen slå relæet fra?...den siger i hvertfald ikke noget, men alt virker på den...

nogen gange kan jeg også høre at den sidder og "klikker" i relæet eller mellem A/B højtt. udgangene...

hvad kan dette skyldes?...

den har været på værksted et par gange, og de har ikke kunne finde noget problem i den?...

håber i kan hjælpe, da det jo ellers er en rigtig dejlig forstærker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til H/K 3480...lydproblemer
  • #1   28. jun 2009 Hvis der stadig er garanti på skidtet, jamen så er det bare at få den indleveret. Det kunne godt tyde på at problem i relæstyrringen til udgangene.

Men igen hvis det er periodisk, så kan det osse være svært for værkstedet at lokalisere fejlen.

• #2   28. jun 2009 altså, undskyld mig, men hvorfor fanden køber man noget defekt grej, velvidende om at det er defekt, og man ikke selv kan lave det????

altså så tigger man jo bare om problemer

men du må jo sende den på et mere kvalificeret værksted, for du får højest sansynligt IKKE et kvalificeret svar herinde

• #3   28. jun 2009 den har været på harman kardon service værksted...og de skriver:

Langtidstest, receiver er repareret i strømforsyningskredsløbet, ellers ingen fejl konstatereret. samlet og afprøvet...

men jeg ved ikk hvor lang tid garanti'en dækker?

og ja, det er måske dumt at købe noget som ikk er "100%" fejlfri, men gav kun 600kr for den...

• #4   28. jun 2009 stadig 600 spildt, hvis den ikke fungerer

men så send den retur og sig den stadig er defekt

Kommentér på:
hjælp til H/K 3480...lydproblemer

Annonce