Reaktion på Klimax ?! {{forumTopicSubject}}
Nå du sider og høre musik, og du bare føler det hele bare hænger 120% sammen... og du føler det hele sker lige forand dig... sagt på en anden måde, det stor KlimaX!!!
Hvordan reagere du..?
Jeg har som sagt lige fået nye højttaler, et set Chario Delphinus, og har lige sidet, eller gøre stadig hehe... og høre Kim larsen, men har lige hørt (Den gang da jeg var lille) og må sku indrømmer jeg har aldrig hørt noget ligne... hans stemme er helt afslappet, blød, varm og tør... har virkelig aldrig hørt den gengivet sådan før... er tilbøjlig til sige, det den bedste mellemtone jeg nogen sinde har hørt..! og det hele svinger bare lige som det skal... man sider og for kuldegysninger og man har bare lyst til høre mere og mere... lige som i en rigtig god film hvor man bare ønsker den aldrig vil stoppe... det kan ikke beskrives...
Hvordan reagere du... kom med f.eks en sang du bare hænger sammen med... hvor du bare føler dig i en anden verden..?!
The MBG
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
Har prøvet det med Tv2 live grøn koncert, ikke vider imponeret i forhold til cd... lydmæsigt... men nu må vi se med den nye DvD fra Primare...
The MBG
sep 2005
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 124
Ellers er der Michael Jacksons History album der kan man også hele tiden finde nye detaljer.
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
Michael Jacksons History er bestemt heller ikke dum!
The MBG
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 9 AV-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 152
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 48
aug 2005
Følger: 30 Følgere: 37 AV-enheder: 6 Emner: 28 Svar: 554
Det er tilgængeld også bare mega fedt.. fuck det er højt.. SAMTIDIG med at det lyder godt..
aug 2005
Følger: 30 Følgere: 37 AV-enheder: 6 Emner: 28 Svar: 554
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 414
Der bliver nævnt lidt eksempler på indspilninger der kan give den oplevelse, og jeg er også enig i at Eagles - Hell freezes over er super fed, men de har altså fucket det med DTS'en lidt op. Når man ser en koncert skal musikken komme forfra. Der skal ikke være instrumenter i baghøjttalerne. De skal derimod bruges til publikum og rumklang.
Af den grund hører jeg den faktisk oftere i stereo en snurrerundtlyd
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 378
hører den også i live versionen så tit jeg kan
Reaktion på Klimax ?!