1.607 visninger
|
Oprettet:
Iphone 3gs {{forumTopicSubject}}
Hej HiFigal.
Ville lige høre om der er nogen der har den nye Iphone, overvejer at anskaffe mig en. Men hvad ville du gøre?
evt. hvis der er nogen med erfaring vil jeg gerne høre nærmere, f.eks. hvor den er billigst at købe, og om man skal vælge 16 eller 32 gb..?
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 9 AV-enheder: 7 Emner: 12 Svar: 558
men alt andet lige, så syns jeg det er en fed telefon med utroligt mange muligheder i, der findes jo et utal af fantastiske programmer til den, og lige så mange programmer som er noget lort, men sådan er det jo, men jeg har hvertfald ikke haft nogle problemer med min endnu, også selvom den er blevet jailbreaket osv, så jeg ville med god samvittighed foreslå at du købte dig en (hvis du altså er til touch skærme, ellers er der jo lidt et problem der )
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 47
Er den dyr at have, mht.abonnement altså når du er på nettet osv.? og hvilket et har du?
nov 2005
Med iOn får du:
10 GB fri surf på internettet
Fri SMS
Fri tale til alle fastnet og Telia mobiltelefoner samt 300 minutters fri tale til alle andre mobiltelefoner
Og så falder prisen på dit abonnement endda med 200 kr. efter 6 måneder.
og jeg har overhovedet ikke været i nærheden af de 10 gb internet forbrug, for når jeg er hjemme hopper den bare på det trådløse, men også selvom man måske streamer netradio ude i byen et sted, så ska det alligevel bruges en del før forbruget kommer derop
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 54 Svar: 695
Ellers er en Iphone 3GS et udmærket valg Bare husk, at der kommer en ny Ipod touch, som kan stort set det samme. Den har bare ikke mobil funktioner, kamera og kompas
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 3 Emner: 70 Svar: 405
Arbejder også selv lidt i om jeg skal skifte...
apr 2009
Martin, ved du så hvor meget du bruger på internet? har nemlig set at man også kan få 5 gb for en eller anden pris...
skum-caT M, har godt set at der kommer en ny touch, men skulle jeg så have en hero i den ene lomme og en ipod tuch i den anden
p.s. sys også at HTC'erne får på munden i divese anmeldelser..
nov 2005
kender ikk noget til de nye htc, har dog haft en diamond tidligere, og den blev jeg rimelig hurtig træt af, men de har sikkert også gjort noget ved dem siden
apr 2009
sep 2006
Så mange tæv får den nu heller ikke. Det med at den er sløv og sproget er lige løst i den seneste opdatering.
Itunes kan han ikke tryllebinde mig med - hader det program.
Men når det så er sagt så vipper jeg stadig imellem de to telefoner. Jeg var i øvrigt på jagt i Aalborg hele dagen i går, men enten var der en million kunder i butikkerne eller også havde de ingen af telefonerne. Så jeg har udskudt min udvælgelsesprocess og må nøjes med min HTC S740 lidt endnu.
apr 2009
3-4 stjerner ud af 6?? Arh...
og det du siger med itunes, tro mig jeg har slagtet og nedsablet alt som havde noget med apple at gøre.. men man har vel et standpunkt til man tager et nyt...
sep 2006
I øvrigt vil jeg lige fremhæve følgende fra anmeldelsen du linkede til:
Alligevel ender vores vurdering på 3-4 stjerner ud af seks mulige.
"Grundlæggende er HTC Hero et godt produkt, men bugs i softwaren er så alt overskyggende, at en højere karakter ikke kan forsvares.
Det gode råd er, at vente med at købe Hero, indtil HTC har frigivet den første sofware-opdatering."
Som sagt så er den rigtige softwareopdatering kommet.
Jeg er stadig i tvivl (problemet er at jeg har haft en kollegas HTC i hånden og den er sgu lækker. En anden kollega har Iphone og jeg synes de løber ret godt om kap.
apr 2009
nov 2006
Hvis du læser til sidst i din linked anmeldes:
Kilde: http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=9228
HTC Hero ER et skridt frem - brugerinterfacet HTC Sense er total lækkert, og VGA-skærmen giver en god oplevelse.
Alligevel ender vores vurdering på 3-4 stjerner ud af seks mulige.
Grundlæggende er HTC Hero et godt produkt, men bugs i softwaren er så alt overskyggende, at en højere karakter ikke kan forsvares.
Det gode råd er, at vente med at købe Hero, indtil HTC har frigivet den første sofware-opdatering.
Husk også at få et godt dataabonnement. For når først du har Hero i hænderne, tikker datatrafikken ret hurtigt.
Den nye opdatering ER KOMMET. Jeg har hørt mange der er gået fra iihpone til en android mobil. Simplehent, fordi det er så åben. Og multi-tasking
Jeg sad også med valget fra en Iphone 3Gs eller en Android Phone. Valget blev altså android, på grund af alt den åbenhed. Min ipod touch, er ligefrem øget på hylden og samler støv. Fordi at det systemet, har utrolig mange musik afspillere, men kan hente. Lyden er også meget mere rent, end Ipod touch/Iphone. Alt i alt, har jeg ikke fortrudt det, og den er fremtidsikret !
nov 2005
apr 2009
Og nettop fordi det er en android phone (windows), er jeg bange for at den bliver langsom.. ved godt at de lover guld og grønne skove, men er sgu lidt bange for at blive skuffet efter 2 uger..
nov 2006
det er Google der står bag det Tag og læs lidt på nettet om android
apr 2009
sep 2006
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 364
Én af de detaljer, som jeg ligger meget vægt på, er selve touchdisplayed. HTC gør brug af en teknologi, der registerer decideret tryk på skærmen. Vi oplevede i vores lille sammenligning, at HTC var noget langsom, og irriterede. Fx. hvis man ville scrolle ned, så kunne den finde på at tolke det som et tryk på et program.
iPhone gør brug af en teknologi, der registrere spænding imellem finger og display. Det betyder du ikke skal trykke, men bare berører skærmen. Jeg oplever ingen fejltolkninger mht. scrolling. Det fungere bare.
iPhone SMS interface er noget af det SMARTESTE jeg nogensinde har oplevet i en tlf. Dine smsbeskeder gemmes som "talebobler". Modtagede er grå og afsendte grønne. De står så over hinanden, sådan at man hele tiden har overblik over hvad man har skrevet om. Tastaturet er vendbart og skærmen er så præcis at man ikke skal bruge en "pen" for at skrive. Desuden er ordbogen intelligent og er god til at rette dine evt. fejl helt af sig selv.
Så vil jeg også lige slå et slag for mobilspil til iPhone. På min gamle Sony Ericsson kostede mobilspil FRA 29 kr. og op efter. På en iPhone koster de fra gratis og så typisk 6 kr, og op efter.
Havde man spurgt mig for 2 år siden, om jeg ikke skulle have iTunes, ville jeg have leet og bandet det langt væk. Så fik jeg en iPod og idag afspiller jeg ALT mit musik via iTunes, og tror ikke jeg kunne leve uden. :o) Så man kan sagtens leve med det.
Det var min lille revidering af en iPhone. ******
nov 2006
Windows og Android er helt forskellige systemer. Læs på nettet om det. Det forklare bedre. Især at det er open source gør android populær. Og at det køre flydene. Bare i næste år kommer der mindst 5 android mobiler. Så der er flere der vil udvikle apps til systemet.
Og den samarbejde lige så godt på en mac som en windows. Fordi det bliver hvis som en flytbart disk (samme princip som usb nøgle og hukommelsekort).
Android er også utrolig social, når den har HTC sense på. Den gå direkte på facebook, eller twitter. Hvor du kan se billeder med slide touch, og synkronisere med kontakter på mobilen. Ikke nok med det, så synkronisere den også med Gmail og google kalender.
Thomas
HTC magic og Hero har samme touch skærm som iphone. Så det er ikke decideret htc skærme. Og Android køre flydene, så der kun en meget smule grafisk lag. Altså scroll klare den flydene.
Det med SMS på iphone er smart ja. Derfor kan det også hentes gratis til Android. Og der kan du oven i købedet ændre det til almindelig mobil tastetur, og en kompakt QWERTY tastetur
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 364
Det virker som om at htc lærer af iPhone. Den nye hero har pludselig den før nævnte zoom funktion.
Sidst men ikke mindst, så er vi heldigvis så forskellige hvad angår smag. Og min
smag siger mig at htc magic er grim... Og htc hero er MEGET grim.
nov 2006
sep 2006
apr 2009
Tak for hjælpen til jer alle.
sep 2006
Jeg er selv endt med en HTC Hero og min bror fik en hvid Iphone 3gs.
Efter de helt store udfordringer på hastighed, brugervenlighed og customization så er vi kommet frem til at telefonerne har hver deres styrke og i bund og grund er lige gode.
Iphone er lidt hurtigere i menuerne og har en bedre musikafspiller
HTC'en er bedre med sine multiindstilbare startskærme, widgets og ikke mindst primært gratis applikationer.
Iphone 3gs