Støj fra Panasonic DMP-BD35 {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen.
Jeg er den glade ejer af en Panasonic DMP-BD35, som jeg nu har haft i små 5 måneder. Men her i går da jeg satte en BD film på, lagde jeg mærke til en mærkelig lyd, at min BD afspiller støjede mere end den pjelede. Så jeg begyndte at undersøge om det evt. kunne være dens blæser som larmede, men nej det var det ikke. Men jeg fandt så ud af, at al den støj kom omkring drevet ved afspilning af BD film.
Men jeg prøvede så at sætte mig i min sofa, som er ca. 2.5meter væk fra min BD afspiller og stadig kunne jeg høre denne støj fra drevet og jeg prøvede så også at skruge op for min bio og fandt også ud af at jeg skulle dreje volumen op omkring minus 20 db...
SÅ mit spørgsmål er, om der er nogle af jer som har haft den samme oplevelse som jeg?
Mvh. Dennis
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 1.746
Men hvis du vil få den til at tie stille, kan du pille låget af den, så der er fri udsigt til drevet.
Det pakker du så ind i blygummi (Bitumen), alle de steder hvor det ikke sidder i vejen.
Det hjælper en hel del på støj i drevet.
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
Kunne forstå hvis det var en enkelt skive det var gal med, for så kunne det som Ole osse skriver være fordi den er skæv.
Har du prøvet med flre skiver siden? Evt med en almindelig dvd og en musik cd?
Hvis fejlen er den samme der, så er det bare at få den indleveret
maj 2009
mar 2006
maj 2009
Jeg har nu prøvet med en DVD film og der støjer den ikke lige så meget som hvis det var en BD film jeg skulle se.
mar 2006
maj 2009
Jeg har en anden afspiller som jeg bruger til DVD afspilning. så det ville jeg være noget ked af, hvis jeg skulle begynde af se DVD istedet for BD.
Støj fra Panasonic DMP-BD35