{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

indstemning på hifigalleri {{forumTopicSubject}}

Kan ikke se hvorfor folk skal afvise indslag som måske ikke er det man betegner som hifi i alm term men for satan der er mange herinde der burde skamme sig.
Jeg kan kun se et formå her inde og det er at vi i fællesskab kan dele af vore ideer og erfaringer omkring en hobby vi alle går ind for.
Så sent som i dag er en ny optaget enhed svinet til fordi det ikke lige er hvad folk synes er hifi i deres øjne.
Det var en laptop , bed et 2.1 højtalersæt fra phillips.
På billederne kan det tydeligt ses at det er en pur ung knægt der er glad for sit grej og gerne vil vise det frem , hvorfor skal det håneliggøres ???????
til tider bliver folk tit afvist pga samme problematik.
tag dog jeres skyklapper af og se verden fra en anden vinkel.
Alle hobby´s starter i det små , så lad dog være med at hånelig gøre det ved grimme beskeder og afvisninger , men tænk på hvordan du selv startede som lille knægt !!!!!
det er heller en nødvendighed at der skal tungt grej til , måske dækker det de har deres behov og måske rækker pengepungen ikke til mere.
Det er lidt det samme som at børn driller i skolen fordi man ikke lige har det tøjmærke der er inn eller at håret sidder forkert.
synes edersprøjteme der er et par stykker eller 3 der burde have dårlig smag i munden , for lige meget pris , størrelse , kvalitet , handler det jo om at vi godt kan lide AV produkter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indstemning på hifigalleri
  • #2   13. okt 2009 det sku iorden det der mester

• #3   13. okt 2009 der giver jeg dig fuldstændig ret. jeg blev svinet til af en da jeg satte min anlæg ind! og det er da godt nok i økonomi klassen med det er skam noget jeg er glad for.

• #4   13. okt 2009 bliver bare så ærgelig når der er nogen der skal pille folk ned , vi er her jo hovedsageligt af samme grund hygge os og nørde lidt elektronik !!

skulle bare af med lidt surt !! :o) men jeg er da glad for jeg ikke er alene om holdningen !!

• #5   13. okt 2009 morten, fint sagligt indlæg, jeg er med dig på den her, eneste som krav jeg har er at billederne er rimelig belyst (så man kan se hvad der er på dem) og at billederne vender rigtigt, og at der er 5 eller flere

• #6   13. okt 2009 ja er fuldstændig enig morten, ligesom alle andre her, kunne være sjovt at høre, nogle begrundelser fra de mange, der nærmest bare sidder og afviser for sjov

godt indlæg

• #7   14. okt 2009 Jeg er helt enig og jeg synes endda det var lidt underligt at jeg kom op 4 afvisepoint før jeg blev stemt ind. Folk stiller åbenbart meget store krav?

• #8   14. okt 2009 Jeg har nu altid undret mig over, at på alle de her galleri-sider, at man ikke har lavet det sådan, at man skulle komme med en begrundelse, på X-antal bogstaver hvis man afviser.

Det ville gøre det hele lidt mere seriøst.

• #9   14. okt 2009 ...............men jantelov er der nu også nok af, her i det dette til tider latterlig land.

• #10   14. okt 2009 ARH....! jeg havde faktisk bestemt mig for, at ikke ville kommentere det.

Men jeg forstår nu godt, hvis en bette bærbar computer, med et par højtt. ikke bliver stemt ind på siden. Det har sku ikke meget at gøre, med "rigtig" HIFI.

Men bortset fra lige det ene eks. så er jeg 100% enig med dig.

• #11   14. okt 2009 dez: en bærbar stor eller lille med højtalere, er vel stadig et computer anlæg, såvel som en lille bitte compakt-anlæg fra bilka også er et musik-anlæg smiley

• #12   14. okt 2009 jeg kan godt se problemet selvf men der skal også være regler for hvordan det skal være .det nytter ikke folk kommer med billeder der er sorte næsten . eller 2 billeder .eller prøver at komme ind med et par højtaller uden forstærker eller anlæg lige så uden højtaller eller en tekst som næsten ikke er noget . men ja det er en hjemme side lige fra mini anlæg til high end anlæg.

• #13   14. okt 2009 God debat. Er enig i at det kan være svært at komme ind på HG. Dengang jeg havde mit "bil anlæg" på mit værelse, skulle jeg prøve 13 gange helt præcist for at komme ind... Bl.a. blev jeg "tværet" af Carsten Kranvogn. Han er efter ALLE med bilhøjtalere på sit værelse...

• #14   14. okt 2009 Gotthardsen kommer jo også an på hvordan man har lavet det med bil anlægget på sit værelse. men altså hvis den er i rette kategori så er det jo iorden. men nu ved jeg da at jeg fik en del svine kommentare første gang jeg prøvede at oprette mit anlæg, men ja folk kan ikke lide os med anlæg for under 10000kr klassen tror bare det er sådan generelt eller dem med plastik anlæg. det er stadig hifi kvali eller ej det er sku stadig hifi

• #15   14. okt 2009 det er ikke så svært det skal være inde for de regler der er og de typer kategorier der er . vist man ikke kan det jamen så kan man ikke komme ind . og vist de er iorden så burde det ikke være et problem

• #16   14. okt 2009 ER HELT Enig med dig !!
    Jeg har ingen eksempler på undtagelser . ALLE SKAL HAVE EN CHANCE : ) Ja, så er nogle alæg bedre end andre. Men for fanden. alle skal altså have en chance. om så det er en gammel krystalradio eller en MP3 med to højtaler fra føtex.

• #17   14. okt 2009 har sq ikk haft de problemer, med at komme ind, men er enig i nogen af tingene, men jeg har den holdning af at hvis det er noget man lige har kastet op for at man kan være sej og vise noget, og skriver at det spiller sindsygt godt, og at man er vild med hifi og har været det i 4 år og man er kun 13 år, så tror jeg sq ikke på det. og så er det en nej tak stemme fra mig, som majik skriver så skal billederne også være iorden.

• #18   14. okt 2009 Jeg kan godt se problemstilling, og jeg kan heller ikke se nogen grund til at man skal svine folk til.

Men jeg har stadig den holdning, at billederne skal være i orden med masser af tekst som giver mening...

Men tilgengæld syntes jeg at man skal give en begrundelse for, hvorfor man vil ind på siden, og som skal godkendes, For at sikre at man får mere de seriøse bruger ind, men det samme gælder når vi andre skal give en afvisning eller give en karakter, selvom at jeg syns at det karakter noget, er noget som kan lige så godt kan stikke op et, hvis sted....

Men hey det er min mening.

• #19   14. okt 2009 Men hvis man er blevet svinet til eller har set en som er blevet svinet til, jamen så syns jeg ikke at man skal diskutere det her i forummet, da det er høre ingen steder hjemme at snakke om det her, da det også er at hænge nogen lidt ud, da man jo ikke skal nævne ret meget så kan alle hurtigt finde ud af hvem der er tale om, og det er imod reglerne at hænge folk ud.

Men hvis man bliver svinet til eller oplever andre blive det, jamen så kontakt hjælpe adm. og giv det et link på det som i har set eller er sket, da det jo er den mere korrekte løsning...

• #20   14. okt 2009 Michael.

Hvor stort er dit værelse da??? for mit værelse er på 14,2 km2 og jeg har da en hjemmebio på mit værelse.... så om det er plads mangel, det tror jeg ikke helt på, for en hver kan have plads til et stort anlæg, hvis der er villigen til det...

• #21   14. okt 2009 Den her debat har kørt før, ikke?

Jeg kan se begge sider af sagen. Det er selvfølgelig træls, når man ikke bliver stemt ind. Og der er selvfølgelig også et grundlag for, hvorfor mindre anlæg bør være her inde.

På den anden side, kan jeg også godt forstå kravet om seriøsitet og "en hvis standard".

Det er en balancegang, og jeg kan nemt træde en helt masse mennesker over tæerne, når jeg siger, at jeg ikke rigtig interesserer mig for de små anlæg på teenageværelser, der ikke engang er ryddet op. Omvendt, hvis en knægt har et anlæg bestående af eltax og dantax, men har sat det lækkert op, og taget nogle lækre billeder, jamen så fortjener han helt sikkert en plads her inde. I min verden er det et spørgsmål om vilje frem for udstyr. Men en knægt der har kastet sine højtalere op i en køjeseng og taget nogle billeder, hvor du ikke kan skelne udstyr fra rod... Det har bare intet eksistensgrundlag her inde.

Giver det her mening, eller har jeg gjort mig uvenner med halvdelen af HG? :o)

Kommentér på:
indstemning på hifigalleri

Annonce