indstemning på hifigalleri {{forumTopicSubject}}
Kan ikke se hvorfor folk skal afvise indslag som måske ikke er det man betegner som hifi i alm term men for satan der er mange herinde der burde skamme sig.
Jeg kan kun se et formå her inde og det er at vi i fællesskab kan dele af vore ideer og erfaringer omkring en hobby vi alle går ind for.
Så sent som i dag er en ny optaget enhed svinet til fordi det ikke lige er hvad folk synes er hifi i deres øjne.
Det var en laptop , bed et 2.1 højtalersæt fra phillips.
På billederne kan det tydeligt ses at det er en pur ung knægt der er glad for sit grej og gerne vil vise det frem , hvorfor skal det håneliggøres ???????
til tider bliver folk tit afvist pga samme problematik.
tag dog jeres skyklapper af og se verden fra en anden vinkel.
Alle hobby´s starter i det små , så lad dog være med at hånelig gøre det ved grimme beskeder og afvisninger , men tænk på hvordan du selv startede som lille knægt !!!!!
det er heller en nødvendighed at der skal tungt grej til , måske dækker det de har deres behov og måske rækker pengepungen ikke til mere.
Det er lidt det samme som at børn driller i skolen fordi man ikke lige har det tøjmærke der er inn eller at håret sidder forkert.
synes edersprøjteme der er et par stykker eller 3 der burde have dårlig smag i munden , for lige meget pris , størrelse , kvalitet , handler det jo om at vi godt kan lide AV produkter.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 48
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 61
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 104
skulle bare af med lidt surt !! :o) men jeg er da glad for jeg ikke er alene om holdningen !!
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 69 Svar: 303
godt indlæg
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 20 Svar: 253
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 107 Svar: 676
Det ville gøre det hele lidt mere seriøst.
jan 2009
jan 2009
Men jeg forstår nu godt, hvis en bette bærbar computer, med et par højtt. ikke bliver stemt ind på siden. Det har sku ikke meget at gøre, med "rigtig" HIFI.
Men bortset fra lige det ene eks. så er jeg 100% enig med dig.
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 69 Svar: 303
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 56 Svar: 481
aug 2008
Følger: 23 Følgere: 20 AV-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 96
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 61
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 56 Svar: 481
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 7
Jeg har ingen eksempler på undtagelser . ALLE SKAL HAVE EN CHANCE : ) Ja, så er nogle alæg bedre end andre. Men for fanden. alle skal altså have en chance. om så det er en gammel krystalradio eller en MP3 med to højtaler fra føtex.
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
Men jeg har stadig den holdning, at billederne skal være i orden med masser af tekst som giver mening...
Men tilgengæld syntes jeg at man skal give en begrundelse for, hvorfor man vil ind på siden, og som skal godkendes, For at sikre at man får mere de seriøse bruger ind, men det samme gælder når vi andre skal give en afvisning eller give en karakter, selvom at jeg syns at det karakter noget, er noget som kan lige så godt kan stikke op et, hvis sted....
Men hey det er min mening.
maj 2009
Men hvis man bliver svinet til eller oplever andre blive det, jamen så kontakt hjælpe adm. og giv det et link på det som i har set eller er sket, da det jo er den mere korrekte løsning...
maj 2009
Hvor stort er dit værelse da??? for mit værelse er på 14,2 km2 og jeg har da en hjemmebio på mit værelse.... så om det er plads mangel, det tror jeg ikke helt på, for en hver kan have plads til et stort anlæg, hvis der er villigen til det...
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 364
Jeg kan se begge sider af sagen. Det er selvfølgelig træls, når man ikke bliver stemt ind. Og der er selvfølgelig også et grundlag for, hvorfor mindre anlæg bør være her inde.
På den anden side, kan jeg også godt forstå kravet om seriøsitet og "en hvis standard".
Det er en balancegang, og jeg kan nemt træde en helt masse mennesker over tæerne, når jeg siger, at jeg ikke rigtig interesserer mig for de små anlæg på teenageværelser, der ikke engang er ryddet op. Omvendt, hvis en knægt har et anlæg bestående af eltax og dantax, men har sat det lækkert op, og taget nogle lækre billeder, jamen så fortjener han helt sikkert en plads her inde. I min verden er det et spørgsmål om vilje frem for udstyr. Men en knægt der har kastet sine højtalere op i en køjeseng og taget nogle billeder, hvor du ikke kan skelne udstyr fra rod... Det har bare intet eksistensgrundlag her inde.
Giver det her mening, eller har jeg gjort mig uvenner med halvdelen af HG? :o)
indstemning på hifigalleri