2.006 visninger
|
Oprettet:
Stereo VS Surround {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg ville lige høre, om der er nogle der ved om en Stereo forstærker spiller bedre end en Surrround?
- i mit tilfælde er det en NAD 214 vs NAD T752.
Hvilken spiller bedst?
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 20 Svar: 253
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
NAD har lavet, og laver tildels stadig, rigtig fine forstærkere, og især deres små modeller, er ofte noget kram... Ved ikke hvorfor de små modeller viser sig at være bedre, men det været sådan lige siden 3020'eren...
Men deres surround receivere, er desværre slet ikke af samme skuffe... Og et kig ned i elektronikken afsløre da også at at opbygning og udlægning, er radikalt anderledes. Ellers skal man virkelig op i deres tunge modeller, med særskilt effektforstærker og processor, før det ligner sig selv lidt. (Eller gennemføre det helt med 5stk. brokoblede 218'ere, er self. også en mulighed Mener faktisk George Lucas havde det setup privat, engang i 90'erne)
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 20 Svar: 253
tak for det gode svar
Jeg har godt nok også lige læst et par andmeldelser af NAD T752, og der siger de godt nok også at opbygningen ikke lige er den bedste.
Så jeg tror jeg holder mig til min NAD 214 i lidt tid endnu og bruger nogle penge på en projektor istedet.
Stereo VS Surround