{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

LG tv Billigt? {{forumTopicSubject}}

hey

her den anden dag så jeg et LG tv i expert i metropolen hjørring..

det var en 50" med 600 Hz. det havde et kniv skarpt billede og så pisse godt ud.

nogen derkender model nummet. fik jeg self ikke med mig på vejen forbi. smiley

men prisen var kun 6000 kr hvilket jeg var ved at falde om over da jeg så pris = kvalitet på billede..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LG tv Billigt?
  • #1   24. nov 2009 Det er PQ2000 eller PQ3000 vil jeg tro.

Du skal dog være opmærksom på at retention og burn-in er en konstant fare på LG plasma tv.

Du kan få 50" Panasonic plasma til omkring samme pris efterhånden, og det er langt bedre.

• #2   24. nov 2009 syntes bare da jeg gik rundt der oppe.

og så på netop panasonic og sony og samsung. så haltede de meget bagefter iforhold til dette LG. de viste alle same film men kvaliteten var man bare ik i tvivl om..

• #3   24. nov 2009 Du kan ikke bedømme kvalitet på noget der står i en butik... Intet er indstillet efter hvad der reelt er godt hjemme i din stue. Og jeg vil altså give Nicklas ret... Køb noget Panasonic. Og det' i en fart. ;o)

• #4   24. nov 2009 hehe ja ja..

men syntes bare det løs PISSE billigt.. iforhold til de andre med samme billede kvalitet.

• #5   24. nov 2009 Ej nu må i stoppe.
    Hvis manden har været ude og kigge og syntes LG'en havde best billede, så syntes manden at LG'en havde best billede lige meget hvad i så siger. Det er jo trods alt hans øjne der skal kigge på det og ikke jeres.

Har selv et LG tv, som jeg er glad for og syntes også det havde et godt billede, det eneste minus ved mit er at det er langsom til at skifte kanal. Men jeg overlever nu. Det har så tilgængæld mange flere plusser end mit gamle minus. Modellen kan jeg ikke hjælpe med, men prøv at søg rundt på google efter noget med LG 600hz

• #6   24. nov 2009 det jeg mener var at de har lavet sådan en "bio" og der ku man sidde og så se dem alle.. og der syntes jeg at der ingen tvivl var. der var meget mere grums på sony samt samsung... og hurtige billedesekvenser var der "efter" løber (aner ik hvad det hedder) mens LG bare fulgte med og opdatede pisse hurtigt.. de skriver 0.001 ms mener jeg. hvilket jo er rimelig hurtigt smiley

• #7   24. nov 2009 Jonas:
    Jeg vil egentlig give dig ret, delvist. Selvfølgelig er det hans øjne der skal se. Men det skader jo ikke at komme med et alternativ i samme prisklasse. Og når nu jeg har set sådan en plasma i funktion, både hjemme i stuen hos en ven, og i forretningen holdt op mod så meget andet plasma, deriblandt LG, så er det min umiddelbare mening at herren kommer noget længere, for nogenlunde de samme penge, ved at investere i et Panasonic.

Når det så er sagt, så kan du altså ikke bedømme et TV ved at kigge på det i en forretning. :o) Det kan simpelthen bare ikke lade sig gøre... TV'ene er udstyrret med deres forretnings-indstillinger, som kun har et formål og det er at skabe blikfang. Når de så kommer hjem i stuen, vil det blikfang være forfærdeligt at kigge på.
    Og går man bare lidt op i farveægthed og korrekt billedfremvisning, bør man bruge et par timer på at læse, hvad andre forbrugere synes om det pågældende TV. Hvis nu 98/100 synes det er et dårligt tv, selvom man synes det ser "noget så godt ud i butikken", så er der nok noget om snakken. :o)

• #8   24. nov 2009 Mark:
    6 kilo for et 50" lyder ret billigt. Men vær nu lidt varsom når det er så billigt. :o) Du skal naturligvis købe det, som du føler for. Men jeg vil såmænd bare råde dig til at læse lidt brugeranmeldelser af de forskellige TV. Nu har du evt. modelnummer på det du har kigget på. Kig så lidt videre og læs om andre modeller i samme prisklasse.
    www.flatpanels.dk er et rigtig godt sted at begynde.

Kommentér på:
LG tv Billigt?

Annonce