{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Div. Kabler {{forumTopicSubject}}

Skal bruge kabler, til Forforstærker, Effektforstærker og højtallere har gavekort 1000,- kr til hifiklubben og har 1000 ved siden af jeg kan bruge,
Det skal bruges til
Nad forforstærker
Crown Effekt PA forstærker
Cerwin Vega AL-750 med 752 enheder
Cerwin Vega CLS-15S Subwoofer
Cerwin Vega CLS-6c
Tingene står meget tæt så skal højst bruge 2 meter kabel til hver højtallere\sub\center og forstærker står på hifi bord eller bare send noget link til noget kvalitiet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Div. Kabler
  • #2   29. nov 2009 Ville det ikke være en god idé at købe lidt længere end to meter, hvis du skal flytte på et tidspunkt? Tror og van del hul, som nicolaj siger vil være godt.

• #3   29. nov 2009 Hej igen lars forforstærker bliver købt brugt kigger på en m15 lige pt ved ik så meget om den men den er dyr det er nad så det må vel være godt? smiley

Okay vil kigge på Vand det hul

Martin H muligvis men nu bor jeg hos forældrene indtil jeg har overstået min session og det er jeg før om til december næste år og flytter ikke før der medmindre jeg vinder i lotto... smiley så ikke nødvendigt med mere kabel lige inden for den nærmeste (lange tid)

• #4   29. nov 2009 Arghh fedt når jeg skriver session når jeg mener værnepligt smiley

Var også selv i slagelse til session skal dog til (Karup) wherever that shit is til værnepligt

• #5   29. nov 2009 Haha lyder til det har været godt for dig glæder mig også selv til at skulle ind smiley

er det nogle bestemte vand den hul eller bare de dyreste jeg har råd til jeg skal købe? smiley ellers må jeg bare hører ad i hifiklubben i morgen

Kommentér på:
Div. Kabler

Annonce