1.936 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sonos"
Sonos
Hejsan. Har et par Sonos move højtt, jeg kunne godt tænke mig at få min sub (Dali) ind over. Er der nogen der ved hvordan jeg nemmest/billigst kan tilslutte den sub. (Er connect amp enester vej ?)
Hejsan. Har et par Sonos move højtt, jeg kunne godt tænke mig at få min sub (Dali) ind over. Er der nogen der ved hvordan jeg nemmest/billigst kan tilslutte den sub. (Er connect amp enester vej ?)
Skrevet af: LARS J - 25. okt 2019
Sonos
Hej med jer dejlige mennesker! Jeg har et lille sonos spørgsmål. Jeg har lige nu, 2 x play 5, 1 x connect AMP og 1x bridge. Min spørgsmål er, om man kan tilslutte en hvilken som helst subwoofer til c...
Hej med jer dejlige mennesker! Jeg har et lille sonos spørgsmål. Jeg har lige nu, 2 x play 5, 1 x connect AMP og 1x bridge. Min spørgsmål er, om man kan tilslutte en hvilken som helst subwoofer til c...
Skrevet af: mads s - 18. sep 2014
Spar penge på din forsikring
sep 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
- Har lidt fortrudt, jeg har brugt så meget på mit, man kan jo bare bruge udgang to på sin receiver til fx. køkken.
Sonos