Så rykker vi igen...! {{forumTopicSubject}}
Ja som nogen ved er kæresten og jeg flyttet igen.... og det = med en masse nye billeder, og en ny sub! i det her tilfælde, da den anden havde meget stor problemer med spille sammen med den nye stur... pga. akustikken i rummet... så det blev en 32kg Infinity Kappa Subwoofer med Baskalibrering der overtog styringen af Bunden....! Med STORT B!
Og hensyn til lyden fra den nye sub... er jeg også meget glad for af den gamle ikke kunne spille i det her rum... for uden nogen pis, og ved godt jeg har sagt det før... men den her "lille" bandit er virkelig svaret på en high-end subwoofer i ToP KlassE! magen til 110% starm bas har jeg ikke hørt før... og det skyles den med følgene baskalibrering system, som man indstiller subwooferen med så den passe lyd mæsigt 110% med rummet... og kæft det gir potte! men koster også "lidt" ekstra klegner fra kassen :oS
Men efter Baskalibrering svinger lydbilledet 100% +/- 3dB fra 100Hz og ned til ca. 46Hz... prøv i lige og lån en dB/Hz måler med hjem og se hvordan jeres går...! i for et chok! af en anden verden... for det fik jeg.... det jeg syntes lyd godt før, så og ikke mindst lyd helt forkeret... i forhold til efter baskalibrering...
Men ta jer en kigger forbi min profil... og lig en kommentar og en stemme...!
The MBG
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
savle.... savle...
Så rykker vi igen...!