{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

ny playstation - startproblemer {{forumTopicSubject}}

har fået købt mig en playstation 3 slim, for et par uger siden, men den gider ikke afspille musik, video og vise billeder? hvordan kan det være?

Måden jeg har forsøgt at afspille de forskellige ting er ved hjælp af en usb. Playstationen kan godt se usb'en, men den siger der ikke er noget på den. har også en ekstern harddisk, men den gider den ikke at vise når jeg sætter den til.. forslag til problemløsning?

Endvidere har jeg et spørgsmål angående tilslutning af den. jeg har en ret ny yamaha surroundforstærker.
Hvad er at foretrække: at køre fra playstation til forstærker til fjernsyn? eller fra playstation til fjernsyn til forstærker?

Ved muligheden fra playstation til forstærker til fjernsyn er der den ulempe at forstærkeren skal være tændt for at kunne få billede..
Er der nogen ulempe ved den anden?
Forbindelsen mellem de forskellige ting sker med hdmi kabel og fra fjernsyn til forstærker med optisk toslink kabel..

Opsummering af spørgsmål: hvordan får jeg den til at vise billeder, video og billeder og hvilken er den bedste måde at tilslutte tingene sammen? løsning til problem med den eksterne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny playstation - startproblemer
Kommentér på:
ny playstation - startproblemer

Annonce