{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Panasonic Receiver Erfaringer/valg {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at købe min første surround receiver.
Jeg vil gerne have panasonic for at kunne bruge viara link (sammen med fladskærmen). Men er der nogle af jer der har erfaringer med panasonic recivere? synes ikke man hører så meget om dem.
Jeg har set på de her:
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/427127/module/general/compare/products/displayResult.html?p=SA-XR700&p=SA-BX500

Hvilken en ville i vælge og hvorfor? Og er det overhoved en god ide at købe panasonic, kan man få noget bedre til de samme penge?
Og sidste sprøgsmål kan der sættes en effekt forstæker til vis jeg en gang vil opgradere mine højtallere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic Receiver Erfaringer/valg
  • Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 37
    #1   12. mar 2010 Ville købe bx500 modellen, da den har bedre specs end den anden.

Kender desværre ikke noget til dem.

• #2   12. mar 2010 Jeg har været igennem en del Panasonic og Technics i sin tid... og har været ganske tilfreds med det!

Ud af de to som du sammenligner her, er der INGEN tvivl!!! BX500 har de nye lydformater som du skal have for at udnytte Blu-Ray "HD-lyd"!!!

Desuden får du BX500 til knapt 3800,- men skal helt op og give 6300,- for en XR700!?!

Der er ingen tvivl imellem de to... BX500

• #3   12. mar 2010 Tak for svarene.

Kan der sættes en effekt til bx500'eren?

• #4   14. mar 2010 Er det ikke rigtig forstået at en forstæker skal have en pre out for at der kan sættes en effekt til?

Kommentér på:
Panasonic Receiver Erfaringer/valg

Annonce