9.598 visninger
|
Oprettet:
Alternativ til Clic og Frislev møbler. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg er på udkig efter et hifi-møbel der kan hænge på vores væg, det skal helst være i moduler og skal være mindst 55 dyb, og mindst 150cm bred ialt...
Clic er alt for dyr, det vil rende op i over 16.000 kr.
Frislev ER en mulighed, men vil også rende op i 9.800 kr.
Cube fra Hifiklubben er ikke dyb nok, så den er helt udlukket...
Men er her nogen som kender til andre der kan hænge på væggen og måske til en billigere pris ??
Kom gerne med link
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Det er ikke disederet hifi møbel, men er i langt højere kvalitet end Clic og Frislev og så kan det fåes i næsten alle kombinationer man kunne tænke sig.
Det er også billigere end Clic og husk at du kan altid få 25% rabat på det, bare du står fast ved det
Jeg taler af erfaring da jeg både har Clic og Montana i hjemmet og jeg vil til hver en tid altid vælge Montana frem for Clic.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Uanset hvor fancy en træsort du vælger tror jeg næsten enhver tænkelig kombination / konstruktion vil kunne konkurrere med 16000:)
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 78
Og jeg ved ikke helt om jeg selv kan lave det pænt.
Montana, så det er at gå ind i deres forretning i Århus, og høre hvad de kan lave eller hvad? Men bliver Montana ikke dyre end frislev? Nu ved jeg ikke hvordan kvaliteten er på frislev møbler...
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Rundt til flere tømrervirksomheder.. De mindre (ihvertfald heroppe hvor jeg bor) er generelt super hjælpsomme med den slags små projekter, kommer med en masse gode input om samling, vægtfordeling, vægtgrænse osv osv osv.. Snakker man pænt til dem får man træet billigere end du selv kan hente det hos trælasten, og skåret lortet på mål så det er lige til at fiske og lime... Og spørger man kan de fleste nok vise vej til en dygtig maler der gerne tager et sådant projekt ind omkring kl 15.59 på en højhellig eftermiddag
aug 2005
Tømmeren kan lavet et flot arbejde, men autolakeren kan så fucke hele arbejdet op og så står du med et resultat som ikke er super og har kostet næsten det samme som de færdiglavet produkter.
Køber du fx. montana så vil du altid kunne sælge det igen og få nogle penge for det. Det er sku svært med hjemmebyg
Hvad er dit max budget???
dec 2008
Ja du har en pointe med at hvis man vil sælge, så får man nok mere for Montana, clic, frislev osv. end hvad du vil få for noget hjemmebyg...
aug 2005
dec 2008
Jeg har en kæme receiver og den er 44cm dyb, dertil skal jeg bruge noget plads til kabler, Frislev er smart da der er et lille rum bagved til kabler
Men det var bare om der fandtes andre mærker end Clic, Montana, Frislec og cube...
aug 2005
Poliform er RolsRoys inden for den form for møbler. Ultra lækker lak og kan skrædersyes efter mål.
Thorsens møbler i Århus har Poliform, tag og gi dem et ring
jan 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
jan 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
Okay, det lyder da som en rigtig flot og minimalistisk løsning. Har du mulighed for at tage nogle billeder af dit setup? Ved du om Thorsen har dem?
aug 2005
Nu har montana jo listepriser, så det er standart alle steder.
Så kunne ikke forstille mig at Thorsen er dyere, men ellers så tag ind i tidens møbler i århus centrum.
Alternativ til Clic og Frislev møbler.