{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

power connections {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg har en Harman Kardon avr 335 og den har 2 stikkontakter bagpå som man kan tilslutte nogle apparater til, men på den ene står der Switched AC 50W MAX og den anden står der UNSwitched AC 100W MAX, men kan jeg tilslutte min subwoffer en af dem eller hvordan skal det tydes? forstår det ikke. i manualen står der FLG.

AC Power Connections
This unit is equipped with two accessory AC outlets. They may be used to power accessory devices, but they should not be used with high-current-draw equip- ment such as power amplifiers. The total power draw to each outlet may not exceed 100 watts.
The Switched AC Accessory Outlet ° will receive power only when the unit is on. This is recommended for devices that have no power switch or a mechanical power switch that may be left in the “ON” position.
NOTE: Many audio and video products go into a Standby mode when they are used with switched out- lets, and cannot be fully turned on using the outlet alone without a remote control command.
The Unswitched AC Accessory Outlet · will receive power as long as the unit is plugged into a powered AC outlet.

, Men siger mig intet. Håber i kan hjælpe..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  power connections
Kommentér på:
power connections

Annonce