1.133 visninger
|
Oprettet:
harman kardon avr360 analog problem. {{forumTopicSubject}}
hej hi fi drenge jeg har denne skønne sorround reciver men jeg har et lille problem. jeg vil gerne have mit tv sluttet til reciveren med analog tilslutning og det vil jeg også meget gerne med min computer men den eneste analog indgang jeg kan få til at virke er den der sidder på front panelet. jeg har prøvet brugsanvisningen men er desværre ikke god nok til engelsk til at kunne læse mig frem til problemet så håbede på om nogen af jer ved hvordan man gør.
på forhånd tak.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 30 Svar: 631
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
Jeg går ud fra du anvender et phonokabel fra dit tv ned til din reciever? 1. Den skal sættes i en af indgangene bagved på recieveren, fx analog 3.
2. Når du har gjort dette, finder du din remote frem, du trykker på "TV" kilde knappen, herefter trykker du på "info" knappen nederst på din remote, og så skulle der gerne stå "Audio Effects" nederst i displayet på din reciever.
3. Dernæst bladrer du ned til der står "Audio Source" i displayet (ca 4 tryk på "pil-ned" knappen på remote)
4. Så trykker du en gang til højre den skifter nu til til her hvor du kan vælge kilde, du kan her bladre op eller ned indtil du finder den tilslutning du har sat dit tv til, når du finder den trykker du ok og så skulle det gerne virke.
Håber det var forståeligt!
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 33 Emner: 31 Svar: 252
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 33 Emner: 31 Svar: 252
harman kardon avr360 analog problem.