{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellen på disse delefiltre?
  • #1   8. nov 2010 Dn 4 har en bredere frekvensgang efter hvad jeg kan læse.

• #2   8. nov 2010 Delefrekvenserne er forskellige, og DN-10 kører med 12db deling på alle 3 enheder. DN-4 kører med henholdsvis 12db og 6db deling.
    Det er de primære forskelle, men du kan ikke bare tage et tilfældigt filter, for derefter at smide tilfældige enheder på. Det vil selvfølgelig kunne spille, men optimalt bliver det sgu aldrig.

• søren m
    søren m Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 26
    #3   8. nov 2010 Okay, hvad vil det sige? Jeg er ikke så meget inde i det der... Skal egentlig bare bruge et 3-vejs selefilter, men kunne ikke lige bestemme mig.

Hvad betyder det for lyder, at køre med deling ved 6 i stedet for 12 db?

• #4   8. nov 2010 du kan ikk sige hvad der lyder bedst. et delfilter skal passe sammen med enhederne. som Ole C siger.

Dumt bare at tage en tilfældig og smide den på. Vil aldrig blive helt godt smiley Bedre at få en til at bygge en eller gøre det selv smiley

• #5   8. nov 2010 du kan ike bare købe et filter at sætte i, du skal have målt det ud og så skal det bygges specielt til enhederne og kabinetternes egenskaber

det er noget lnghåret hvis man ikke ved hvad man skal, jeg er begyndt på det, men slet ikke noget haj, men det kommer sgu nok

Kommentér på:
Forskellen på disse delefiltre?

Annonce