{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

PS3 {{forumTopicSubject}}

Mine forældre har besluttet sig for at give mine 2 mindre brødre en PS3 i julegave, og de spurgte mig om det var bedst at købe en 160 GB eller en 320 GB.

Men hvad kan man egentlig bruge HD'en til?
Og er der andet man skal være opmærksom på?

Selvfølgelig skal vi bruge 2 controllere, men kan den også spille spil fra PS2?

//Rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3
  • #2   2. dec 2010 jeg har selv 120GB (tror jeg da) og jeg tror ikke engang jeg har brugt 10GB... og der bliver jo hentet opdateringer til spillene som bliver gemt på harddisken...

så lige umiddelbart vil jeg ikke sige der er nogen forskel på de 120GB og 320GB harddisken... og opdateringerne erstatter jo hinanden... så jeg har ikke 3 opdateringer til Battlefield Bad Company 2 liggende, kun 1...

så snup bare 120GB... vil mene det andet er spild medmindre de har tænkt sig at købe spil på PSnetwork og downloade dem...

• #3   2. dec 2010 MikkL

Men det kræver at vi har et netværks-stik koblet til ikke?

• #4   2. dec 2010 nej... bare at i har trådløst internet... så kan man være online med sin PS3... men for at få opdateringer til spil er det mest normalt bare at hente fra nettet med sin PS3, det gør den helt automatisk når du starter spillet op og der er opdatering...

ellers kan man hente opdatering med sin computer og så lægge opdateringen ned på en USB pind og så proppe den i PS3'en... men det virker vist kun med opdateringer til selve PS3'en og ikke spillende...

• #5   2. dec 2010 Kan man "kopiere" spillene over på Harddisken? Sådan at man slipper for disc-ræset?

• #7   2. dec 2010 jo, kan man sikker godt... men ikke på en lovlig måde... smiley

• #9   2. dec 2010 Du kommer til at få hårdt brug for plads på en ps3... Der skal være plads til musik, video, spil osv...
    Bare til grand turismo bruger jeg knap 10gb af hdd'en..
    Har selv en 160gb version FAT.

• #10   2. dec 2010 Tror ikke du skal tænke så meget over det...
    Der er 110 kroners forskel på 160 GB slim og 320 GB... 320'eren koster 2289 kr.

• #11   2. dec 2010 jeg har 320gb i mine, 2 (60)gb modeller, og jeg har lagt HD film ind på Harddiskene, ...så er man til den slags så fylder de godt, op, ellers ikke,

Men køb da 320gb modellen, der er plads til masser af demoer, og så er de fremtidssikret hvis de beslutter at handle over PS network

• #13   3. dec 2010 Jeg vil også gå efter den store når der ikke er mere prisforskel.

Its better to have a gun and not need it, than to need a gun and not have it...

Kommentér på:
PS3

Annonce