{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

Jesper C
Jesper C
Tilmeldt:
8. apr 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Effektforstærker - hvordan virker det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hifigalleri!

Jeg har selv bikset
(link fjernet)

det sæt sammen.
- Men så ville min forstærker ikke rigtigt være med mere, bassen bliver helt "hul", og det forvrænger ret meget efter mine ører..

Min forstærker er en gammel Sony Str de 335, som er oplyst til 2x100 watt,

Spørgsmålet er om jeg kan brokoble min gamle "receiver" med en nyere effektforstærker, noget i stil med denne:

http://www.dba.dk/effektforstaerker-cambridge/id-70066902/

- da jeg har hørt at cambridge skulle være udmærket mærke med "OK" effekt smiley

mit budget er meget stramt- max 1500 kroner, jeg ved godt jeg ikke kommer langt med det, men har i nogle bud om hvad jeg skal gøre? jeg har også en subwoofer, som bruger signal subwoofer kabel smiley så det ville være rart med en sub-udgang.

Hilsen Jesper, Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Effektforstærker - hvordan virker det?
  • Jesper C
    Jesper C Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #2   10. dec 2010 øv bøv smiley

  • #3   11. dec 2010 Ja der kan være flere ting der spiller ind her : for det første prisen på sættet, det er jo temmelig billigt, for det andet: kabinettet, hvor tykke er pladerne, har det det rigtige rummål, er der dæmpning og afstivninger?
    Jeg kan også se på dataerne at bassen kun går ned til 55 hz, de er heller ikke noget der hjælper på dybbasgengivelsen
    Hvad med refleksrør? det ligner ikke enheder til trykkammer.
    Men basenheden ser da umiddelbart rimelig robust ud så det burde da være muligt at få noget der lyder bare nogenlunde


  • #4   11. dec 2010 Har du prøvet at få dem afprøvet på en anden forstærker?

Kommentér på:
Effektforstærker - hvordan virker det?

Annonce