1.984 visninger
|
Oprettet:
budget/brugt anlæg??? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har lige været ude og købe mig en 50" LG plasma.
Og en ps3 slim. hvor jeg så streamer over computeren.
Meen før havde jeg en panasonic hjemme dvd bio. sådan en alt i en... meen nu vil jeg gerne op i lidt tungere gods. men dog kun med 2 eller 3 højttalere til og starte med...
Da jeg ikke rigtigt her stuen til et ordenligt surround,
Nogen der har nogle ideer til enten noget budget udstyr. eller noget brugt. så længe det er ok.
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
Størrelseskrav?
Designkrav?
Hvor langt vil du køre efter det?
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 23
nej
nej
Og det skulle gerne være i jylland.
ind til videre er jeg ved og kigge priser og systemer. så kan jeg lave et ca bugdet ud fra det. da jeg ikke har den store ide om hvad det vil komme til og løbe op i...
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 483
du må lige finde ud af hvad du ca. søger/ønsker, før vi kan hjælpe dig på nogen måde...
ellers er det ligesom at finde en nål i en hø stak for os...
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 23
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
Giver John ret.
Men du skriver, at du gerne vil op i lidt tungere gods end de sædvanlige sammensatte systemer - har du overvejet at kaste lidt mere end et par kg i det til at starte ud med?
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 783
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 483
der er mange der gerne vil hjælpe dig, men du er nød til at finde ud af hvad du mere præcis søger...
hvad er dit max budget? for hvis det er snarre 2,000 så kommer du desværre ikke langt. og det ville da være en skam når du har købt en lækker tv
skal det mest bruges til film eller mest musik
skulle det helst spille højt, så naboerne klager, eller skal det spille så englende synger??
prøv og start med at kigge på nogle forskellige hifi hjemmesider, f.eks hifiklubben.dk hvis hifi er meget nyt for dig har de en side der handler om tips om lyd og billed.
prøv og find noget der ser ud til at fungere hjemme i din stue, til ca. det budget du har til rådighed, så starter du bare et nyt forum spørsmål om det anlæg du har fundet og så tager vi den der fra. så vil du få mange forskellige meninger på det du har fundet og helt sikkert andre forslag til hvad der kunne være bedre at inverstere i.
prøv evt at google lidt efter andre hifi hjemmesider.
mvh. John Z
budget/brugt anlæg???