{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Forstærker brændt af? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige problemer med min ellers trofaste Onkyo Integra A8190.
Det er lige startet idag, hvor der kom nogle små knald i højtalerne, og forstærkeren slog over i protect mode.
Nu er det ikke altid at forstærkeren vil gå ud af protect mode, og gør den det, slår slår den fra igen efter lidt tid.
Problemet er både tilstede med eller uden noget koblet til..
Den spiller ellers fint når den ikke er slået i protect mode.

Håber i vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker brændt af?
  • #1   15. jan 2011 Det hjælper næppe med anden kilde, når den går i protect, når der ikke er noget tilkoblet.

• #2   15. jan 2011 det lydder som om der er et komponenter der halter. når den er slået fra i protect, så slu for den og mærk på komponenterne og se på komponenterne om der er nogle der er svedne. pas nu på hvor du rører, ikke røre ved strømbenene på elektrolytterne. men du kan næsten se hvis der er et komponent der sveder.

• #3   15. jan 2011 Jeg har prøvet det med en forstærker for nogle år tilbage. den slog også udgange fra og gik i protect, og det forgik ved lav volume, og ikke hele tiden, men blev værre og værre. den var jeg også lige ved at kassere, indtil jeg tilfældigtvist kom til at røre ved en 7812 regulator og brændte fingerne. så skifte den. og forstærkere virker den dag i dag. " den står hos en kammy nu"

• #4   16. jan 2011 Jeg prøver at tjekke komponenterne ud, og se om der er noget at komme efter.

Tak for svarene.

Kommentér på:
Forstærker brændt af?

Annonce