{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.126 visninger | Oprettet:

Søger universal fjernbetjening {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg søger en universal fjerbetjening og håber i kan hjælpe. Ved godt der er mange tråde om fjernbetjeninger men synes ikke lige der er noget jeg kan bruge. Jeg har søgt en del på nettet men der har jeg heller ikke rigtig fundet noget.

Jeg har en Logitech harmony one og den er jeg faktisk træt af. Jeg kan ikke ikke få den til at tænde og slukke mine ting og jeg synes den virker som noget billigt netto halløj. Og så er jeg træt at touchscreen smiley

Det jeg søger en lækker fjernbetjening som ligger godt i hånden og uden touchscreen. Den må gerne være lavet af noget lækkert materiale som alu eller rustfrit. Den må gerne have manuel indlæring.

Håber i kan hjælpe:)
MVH Søren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger universal fjernbetjening
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   18. jan 2011 Jeg tvivler lidt på det du efterspørger findes.. Jeg har ihvertfald stadig til gode at se en universal fjernbetjening i alu eller rustfri...

Hvis du dog kunne se bort fra den detalje, kunne du kigge på Nevos modeller... Byggekvaliteten er i top, og i modsætning til logitech og andre billige alternativer, så virker de. HVER gang man skal bruge dem smiley

Nevo S70 ligger vel omkring en 6-7000 prismæssigt (lidt billigere hvis du hiver den hjem fra udlandet) men de kan altså også styre sådan ca alting smiley

• #2   18. jan 2011 Jeg er også selv i tvivl om det findes. Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen. Men det kunne jo være at der var andre der kunne smiley Men til f.eks min cd afspiller er fjernbetjengen i alu og det føles rigtig godt. Den er bare alt for bred.

Så vidt jeg kan se er Nevo's fjernbetjeninger med touchscreen og det er jeg ikke så meget til smiley

• #3   18. jan 2011 er du sikker på det ikke er dine modtagere det er galt med ?

min logitech 300i fungere rigtig godt sammen med et sony tv, en lumitron dvd afspiller, en emotiva dsp og en kiss boks fra tdc hometrio

men bevares den er lavet af plastik, byggekvaliteten fejler dog intet.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#4   18. jan 2011 Nevos er ganske rigtigt (også) med touchscreens.. Eneste ejg lige har set af nyere dato uden dette er vist et par pronto modeller fra Philips. Disse er dog heller ikke i alu eller deslige desværre, og er envidere en pain in the a** at programmere smiley

Af nyere dato tror jeg storset det er umuligt at undgå touchscreen... Det er somom at fordi det er nyt og smart, så skal det partout bruges til alt hvor det overhovedet kan bruges.. Uanfægtet om det så skader mere end det gavner (remotes, telefoner osv osv osv). Jeg er som du, ikke pissestor tilhænger af skidtet heller smiley

• #5   18. jan 2011 morten T - jeg fik en logitech 300i i julegave, den er uden touchscreen smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#6   18. jan 2011 Lars : bider du lige mærke i at der står "stort set" ?

Desuden gik jeg ud fra at han skulle bruge en remote på samme niveau som hans nuværende, og ikke en mindre ? smiley

• #7   18. jan 2011 morten T - næ det gjorde jeg ikke smiley jeg tror ikke der står noget om at han skal bruge en i en bestemt prisklasse og som jeg har skrevet virker min tilsyneladende bedre sammen med mine apperater end harmony one virker sammen med sørens smiley enten er 300i bedre til at sende signal ellers er mine apperater bedre til at modtage.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#8   18. jan 2011 Eller så er søren dårligere til at sætte den op ? smiley

• #9   18. jan 2011 nu har jeg også selv haft et par forskellige Logitech harmony fjernbetjeninger og de har alle haft samme problem som du har (at man ikke kan få det til at virke optimalt så den tænder det hele der skal bruget men en knap) det virker fint til at starte med (efter fler timers opsætning) men efter hånde så mister den lige pludselig noget og tænder kun halvdelen af det de skal

men her er måske den fjernbetjening du søger
    http://www.av-connection.dk/?ML=1277
    og den lever op til alle dine krav (selv det med at Den må gerne være lavet af noget lækkert materiale som alu eller rustfrit)

har ikke selv den store erfaring med den fjernbetjening (men kender en som lige har købt en, og ind til vider er han godt tilfreds)

• #10   18. jan 2011 Syntes at det er sjovt der er så mange der har problemer med Harmony modellerne... Har selv One nu, men de tidligere har alle fungeret optimalt til samtlige af mine opsætninger (kan ses under profil). Imellem de små uheld mine Harmony fjernbetjeninger har været udsat for (en hvalps skarpe tænder gjorde det af med 525 og vores dreng druknede efterfølgende 785 i mælk) har jeg testet en Philips SRU, samt to forskellige Kameleon One4All og det er ikke i nær samme kvalitet.

Jeg er kun stødt på en enkelt enhed som Harmony ikke kan styre... LK´s IR350 lysdæmper.

Derudover forstår jeg ikke hvordan man kan bruge så lang tid på opsætningen... softwaren er simpel og efter min mening Plug & Play, så der er stor forskel på opfattelsen!
    Vi kan dog hurtigt blive eninge om at det ydre fysiske materiale ikke er noget at råbe hurra for!

• #11   19. jan 2011 Det kan sgu godt være at det er mig der er dårlig til at programmere den smiley
    Det jeg er mest træt af er touch...

Tommy P. Det er da lige sådan noget jeg leder efter. Tak for det smiley

Kommentér på:
Søger universal fjernbetjening

Annonce