{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

Streaming fra winamp til ps3? {{forumTopicSubject}}

hejsa. som overskriften siger, kan man ikke få et program, hvor ens ps3 kan finde winamp, og derved afspille musikken?

Jeg vil gerne jeg selv kan vælge hvilke numre der kan spilles inde fra min pc, og det jeg er interesseret i er den equalizer funktion som winamp har. det har en ps3 jo ikke.

Nogle der har forslag til hvad man kan gøre ?

På forhånd tak.

ps. jeg har ps3 media server, men der kan man vel ikke gøre det igennem, således winamp kommer derigennem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Streaming fra winamp til ps3?
  • #1   21. jan 2011 Søg lidt på Jamcast server, det er lige hvad du skal bruge, det streamer ALT lyd fra Pc, til dit mediacenter..

• #2   21. jan 2011 Tak for det, det er nu downloadet, men hvordan får du det musik du spiller direkte fra winamp over på ps3? den kan godt finde det der jamcast, men det er jo noget med man skal dele sit musik til en folder. kan man ikke spille direkte, sådan det musik du spiller på din pc nu fra winamp, bliver spillet inde på din ps3 ?

• #3   21. jan 2011 jeg bruger et program der hedder Playstation Media Server...

du kan ikke få et program der streamer fra winamp til din PS3... men det program jeg har streamer det musik du har liggende på din computer til din PS3... du Adder bare de mapper hvori musikken ligger... og så kan du afspille dem via PS3'en...

• #4   22. jan 2011 Det program har jeg også. men det er ikke lige det jeg søger. søger et program hvor man kan bruge equalizer ligesom winamp.

• #5   22. jan 2011 MikkL, ikke helt rigtigt...

Jamcast kan streame alt lyd fra PC til dit mediacenter. (i mit tilfælde min Onkyo amp)

Kim, du skal ind på Jamcast Server på din PS3 og bladre i mappen og finde frem til Jam-Stream.

Her trykker du play, og vupti alt lyd fra PC ryger direkte til din PS3 smiley

- Jeg bruger det selv på min laptop til at lytte Mp3 via min Receiver og ud til Zone2 /Køkken) Trådløst smiley

• #6   22. jan 2011 Din musik ligger ikke i Winamp smiley Det er bare en afspiller.... Du skal bruge en uPnP server, som kan dele din musik med ps3'en.

• #7   22. jan 2011 Jesper - nu har jeg fundet ud af det, det er sgu da smart !!!!

Men hvaså når dne trial periode er udløbet, skal man så købe programmet, og hvor meget koster det ??

• #8   22. jan 2011 Windows Media Player har indbygget uPnP funktionalitet, men det er self. ikke så avanceret som nogle af de andre... men den koster jo ikke ekstra smiley

• #9   22. jan 2011 Og er der nogen der ved om det går ud over kvaliteten at det bliver overført trådløst istedet for med kabel ?

• #10   23. jan 2011 ikke sålænge forbindelsen er stabil, og båndbredden er tilstrækkelig. Alle overførte data checksum og crc kontrolleres, og gensendes ved evt. fejl. Det er indbygget i tcp/ip protokollen, og derfor ens for både kablet og trådløs net.

Kommentér på:
Streaming fra winamp til ps3?

Annonce