{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

Yamaha RX-V1067 hvilke HT passer ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..
Jeg er ny her så bær over med mine evt. dumme spørgsmål :o)

Jeg har fået mig en Yamaha RX-V1067 7,1 forstærker , og kan godt høre at mine gamle CV D9-E (ca 20 år gamle ) ikke har de helt store detaljer at byde på .

Mit spørgsmål er nu hvilke HT der spiller godt sammen med Yamaha , har kigget lidt på Dali , jbl og Jamo , har intet problem med evt. at købe et brugt 7,1 system for ligesom at få noget mere for mine penge.

På forhånd tak , håber der er nogen der kan komme med et godt bud da jeg er helt blank :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha RX-V1067 hvilke HT passer ?
  • #2   22. jan 2011 Hvad er dit budget?

• #3   22. jan 2011 Jeg kan ikke selv finde ud af hvor meget der skal ofres , men det må gerne være under 10K :o)
    og gerne nogen der kan flytte noget luft da jeg jo har haft mine D9-E nærmest hele livet , synes mange HT lyder meget indelukket når jeg sammenligner med mine gamle CV , men jeg er nok miljøskadet
    De skal primært spille rock og filmlyd

• #4   22. jan 2011 lars C
    Jeg ved godt at CV ikke de bedste HT men synes lyden er åben og ægte når man spiller høj rock :o) og nej Heco er spild af penge på sådan en som mig ..

Dennis H
    Et par gode bud som jeg allerede har kig på :o)

Jeg var i Hi-fi klubben og lytte til Lektor 6 og 8 , de lyder godt med en Denon , men spørgsmålet er gør de også det med min Yamaha

• #6   22. jan 2011 Jeg havde en RX-V 750 før jeg skiftede til onkyo - og den havde rigtig godt styr på mine Evidence smiley
    Min fætter har også et sæt ikon 6 mk2 på en Yamaha RX-V 661, og det lyder også rigtig sprødt smiley kan kun anbefale dali/yamaha komboen.

Men det handler jo i sidste ende om hvad du kan lide så ud og lyt til lidt forskelligt smiley

• #7   23. jan 2011 Theis B
    Takker , har nu også tænkt mig selv at lytte , men det er jo altid rart med gode råd

Kommentér på:
Yamaha RX-V1067 hvilke HT passer ?

Annonce