1.415 visninger
|
Oprettet:
Yamaha RX-V1067 hvilke HT passer ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa ..
Jeg er ny her så bær over med mine evt. dumme spørgsmål :o)
Jeg har fået mig en Yamaha RX-V1067 7,1 forstærker , og kan godt høre at mine gamle CV D9-E (ca 20 år gamle ) ikke har de helt store detaljer at byde på .
Mit spørgsmål er nu hvilke HT der spiller godt sammen med Yamaha , har kigget lidt på Dali , jbl og Jamo , har intet problem med evt. at købe et brugt 7,1 system for ligesom at få noget mere for mine penge.
På forhånd tak , håber der er nogen der kan komme med et godt bud da jeg er helt blank :o)
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 350
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
og gerne nogen der kan flytte noget luft da jeg jo har haft mine D9-E nærmest hele livet , synes mange HT lyder meget indelukket når jeg sammenligner med mine gamle CV , men jeg er nok miljøskadet
De skal primært spille rock og filmlyd
jan 2011
Jeg ved godt at CV ikke de bedste HT men synes lyden er åben og ægte når man spiller høj rock :o) og nej Heco er spild af penge på sådan en som mig ..
Dennis H
Et par gode bud som jeg allerede har kig på :o)
Jeg var i Hi-fi klubben og lytte til Lektor 6 og 8 , de lyder godt med en Denon , men spørgsmålet er gør de også det med min Yamaha
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 9
Min fætter har også et sæt ikon 6 mk2 på en Yamaha RX-V 661, og det lyder også rigtig sprødt kan kun anbefale dali/yamaha komboen.
Men det handler jo i sidste ende om hvad du kan lide så ud og lyt til lidt forskelligt
jan 2011
Takker , har nu også tænkt mig selv at lytte , men det er jo altid rart med gode råd
Yamaha RX-V1067 hvilke HT passer ?