{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

skift af ram på bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
ville gøre om nogen ved om garantien forsvinder hvis man skifter ram i en ny bærbar pc.
jeg fundet en fin bærbar her: http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=991054&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=MSI&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=EDBpriser

jeg ville gerne opgradere den til 8 gb ram og de ruller i ned på hjemmesiden står der Tilbehør & Relaterede produkter, der under er der 4 gb ram. men må man købe dem og skifte dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skift af ram på bærbar
  • #1   3. mar 2011 Okay, må jeg lige spørge om noget?
    Hvad skal du bruge 8 GB RAM til?
    Jeg vil sige, medmindre du laver 720 eller 1080P videoredigering eller 3D modelling hvor der kræves gode og mange RAM til render, så vil jeg sige, at du aldrig nogensinde vil få brugt 8 GB RAM. Havde engang en med 8 GB RAM, før jeg begyndte med Full HD video redigering i After Effects, og der kom jeg max op på 4 GB RAM. OG det var mens jeg spillede krævende spil, hørte musik, var på internet, havde chats åbne og et hav af baggrundsprogrammer.

• #2   6. mar 2011 tak for hjælp. og lige hurtig som eksempel. battlefield 3 kræver 4 gb som minimum for at køre fuld grafik. så det altid godt og have lidt mere end det krævende. men tak for hjælpen

Kommentér på:
skift af ram på bærbar

Annonce