{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.889 visninger | Oprettet:

thule forstærker larmer. {{forumTopicSubject}}

hej..
jeg har nu et par måneder været ejer af en thule ia150b. problemet med den er at den sender utrolig meget støj ud gennem mine højttalere. feks. når jeg tænder den giver den et ordenligt knald. hvis jeg sætter den på stand by står den og brummer ca 10 min efter. nogen gange når den står på stand by giver den et højt knald og efterfølgende 3-4 små. dette gentager sig så ca 1 gang i min og kan også forekomme når jeg høre musik, hvilket så resultere i at jeg må slukke og vente et par timer.
Så er der nogen derude der har en ide om hvad det er? hvad jeg kan gøre? eller om den bare spiller på sidste vers?
på forhånd tak. Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thule forstærker larmer.
  • #1   14. mar 2011 hvor gammel er den?

jeg ville sende den til rep inden den står HELT af

• #2   14. mar 2011 kender desværre ikke alderen. men ville gerne lige have en ide om hvad der er galt med den inden jeg sender den til rep.

• #3   14. mar 2011 det kan jeg ikke svare dig på, men det lyder sgu ikke helt som en LILLE ting

• #4   14. mar 2011 Det gjorde min gamle Thule forstærker også, det ændrede sig ret hurtigt til en vedvarende støj og et brag da udgangs trinnet stod af. Første gang blev den repareret for små 4000, anden gang blev en udskiftet med noget andet grej. Holdbarhed er ikke Thules stærke side.

• Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #5   14. mar 2011 Jeg har selv en ia150b og den er ved at blive lavet ved en kammerat da den også havde et par problemer med klik i begge højttaler og brummen i den ene. Er ved at bestille dele til den. Min kammerat er uddannet ingeniør så tror han nok skal få den fixed. Jeg kan vende tilbage til dig hvis min mate får den helt i orden igen.

Du skulle vel tilfældigvis ikke ligge inde med et diagram til forstærkeren????

• #6   15. mar 2011 tak for svarende. men nej gør jeg ikke..

Kommentér på:
thule forstærker larmer.

Annonce