1.958 visninger
|
Oprettet:
hvad sker der {{forumTopicSubject}}
tjek det sidste anlæg der er blevet oprettet herinde.
troede at der blev holdt en vis standart herinde plejer der da.
mange andre som er blevet afvist har sku været 100 gange bedre end ham der sidst har fået sit herind.
jeg har da aldrig set ringere tekst end den har har skrevet.
kan virkelig ikke forstår han har kunne kommet ind med det.
så fik jeg det ud af kroppen.
god dag til alle.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 20 Svar: 1.131
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
nov 2006
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
Hvad får du ud af tekniske specifikationer når det kommer til stykket? (Her snakker vi det almene grej, der er til at købe for menneskelige penge..)
Hvad angår billederne - Ja, de er "grumsede", formentlig grundet en høj ISO. Men det er til at se, hvad der skal være på billederne. De er ikke slørrede og underbelyste som så mange andre herinde.
nov 2006
(link fjernet)
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 302
Så hvad med bare at være tilfreds med at have sit eget på det rene og så lade det ligge.
I stedet for at udvide hifigalleri´s fejltagelser, med endnu et ligegyldigt forum indlæg...
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 107
hvor kommer mit billede lige ind i dette..???
jeg har ikke sagt noget om mandens billeder kun at hans tekst er dårlig samt rodet....
nov 2006
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 839
dog så sys jeg da slet slet ikke det der er det værste der er set herinde, og hans tekst sys jeg oss er rigtig fint, det er som mange af de andre også skriver, med egne ord.
Soooo whats the problem ?
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Men hans tekst er sådanset fin nok. Den fylder ikke alverden, men den beskriver hans egene oplevelser omkring udstyrret og ikke som ande nævner de ligegyldige tekniske specifikationer. Specifikationer er gode nok at have med i teksten, men de skal ikke være afgørende for en god tekst.
nov 2006
hvornår lærer i at acceptere at ikke alle folk har et flot og fint digitalkamera, og faktisk må nøjes med sit middelmådige kamera i deres mobiltelefon
jeg vil 100 gange hellere se på et billede der er lidt små grumset pga for hæj iso, end nogle ligeglade fjolser der ikke kan finde ud af at vende deres billeder rigtigt, eller bare finde billeder der er i fokus......
det fandme småligt af jer
aug 2005
nov 2006
aug 2005
Der er vel altid plads til lidt konstruktiv kritik Mig bekendt har jeg lige rost hans højttalere, da jeg synes de spiller kanon
okt 2008
jeg vil hellere se på nogle ordentlige billeder, der vender korrekt og ikke har for iso eller lignende, altså noget et kamera mobil fra dette årti SAGTENS kan gøre...
teksten skal for mig være med alle de tekniske detaljer og specifikationer, og i bemærkninger kan ens egen holdning og mening om anlægget så være...
og jeg er egentlig ligeglad om du, Majik, så kalder mig arrogant, snobbet eller diverse andre ting, det er MIN / IKKE DIG holdning.. og det har du bare at acceptere...
jeg har intet imod at du gerne vil se på en sløset tekst og grumset billeder... det er jeg da ligeglad med...
og du må da gerne afvise alle dem der, i mit hoved, har gjort det ordentligt...
jan 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
det er jo ikke os alle sammen som tjerne en hel masse penge til at man kan gå ud og købe en camera til 8000kr
tænk dig lige om din Kegle
okt 2008
DU / DIG / IKKE MIG kan ikke se noget problem i OPRETTELSEN (IKKE anlægget), fint nok... så byder du velkommen...
JEG / MIG / IKKE DIG, kan ikke byde de billeder velkommen... og så er den bare ikke længere...
kan du ikke acceptere andre folks meninger så smut tilbage til skolegården med dig...
et digital kamera til 1.000kr kan gøre det LANGT bedre end det der...
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Du er sgu da fyldt med humor
okt 2008
jeg acceptere gerne andre folks meninger når de er på et korrekt grundlag...
apr 2007
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.895
Og hvem skal så bestemme det? Dig?
I så fald, så er det jo ligegyldigt hvad andre har af holdninger, hvis ikke du finder dem "rigtige"..
nov 2006
okt 2008
nej, jeg bestemmer ikke hvornår grundlaget er korrekt... men jeg har svært ved at acceptere en mening omkring muskelhunde baseret på hvilken pålægschokolade man kan li... som Morten fint pointerede i et andet indlæg...
jeg kan sagtens acceptere meninger på grundlag lige så fast som vand, men disse individer kan man ikke debattere med...
Majik;
du sgu ikke meget bedre selv...
nov 2006
apr 2007
At du ikke kan acceptere at andre har meninger og holdninger til ting, der ikke er helt lig dine egne er jo sådan set bare sørgeligt...
okt 2008
jeg har desværre formuleret mig forkert, både i denne her tråd og i den anden...
det jeg mente var:
meninger og holdninger skal såmænd accepteres, liget meget hvad, der er ingen diskution der... dog vil der altid mangle en smule accept så snart man begynder at diskutere da man altid vil forsøge at overbevise den anden person...
men i den anden tråd, som du fejlagtigt drager ind i denne her, der er det argumentet jeg ikke kan acceptere på grund af grundlaget... og i denne her tråd har jeg kun påstået at vi alle skal acceptere hinandens forskelligheder og meninger...
Majik:
hvorfor taber du det hele på jorden... ? det med at alle vi andre er arrogante fordi vi har et digital kamera til en tusse liggende eller en mobiltelefon fra det her årti... ?
jeg kalder sjovt nok også en spade for en spade, men gør det nu når der er en grund til det, at du bare kaster det rundt får det til at miste sin betydning...
okt 2008
jeg kan sagtens acceptere at Majik synes at billederne er gode nok... men han skal fanme ikke blande sig i hvordan jeg stemmer eller hvad mine krav til billederne er... det klarer jeg fint selv...
hvis du mener jeg har gjort andet, så kom gerne med bevis...
nov 2006
jeg gad fandme da heller ikke gå ud og købe et digitalkamera bare for at oprette mig herinde.......... det er dog den latterligste begrundelse jeg nogen sinde har hørt
hvad fanden er det da for en velkomst at levere for nye brugere
okt 2008
jeg har heller ikke selv de midler til at tage ordentlige billeder, men man kan da i det mindste gøre en indsats selv...
men nu påstår du at jeg mener man skal gå ud og købe et kamera for at oprette sig som bruger, hvor skriver jeg det henne... ?
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Det lyder for mig som om at i opfatter jer lidt som en "konger" og godt kan lide den "magt" i føler i har ved at kunne byde andre velkommen.
Det enest i opnår ved at have den holdning er et dårligt forum/galleri. Det er JER som ødelægger det for andre.
På AVT, H4A, NERDS og RECORDER der er ingen "konger" som bestemmer om i eller andre får adgang og det resultere i et langt bedre forum/galleri sektioner end herinde, som nok nærmest er en børnehave.........
Mikkel P., din eget tekst er jo heller ikke for god. Det er jo bare kopieret fra producentens hjemmeside eller ligende og fyldt med en masse ubrugelig info. Så du burde faktisk udelukkes
For mig, så er der plads til alle som gerne vil dette galleri og som har min 5 billeder i en noget lunde kvalitet, så man kan se hvad det er samt en lille beskrivelse af produkterne.
Så drop det der med at der skal være rydet op osv. Roder der til dagligt, så roder der jo nok også på billederne.
Men syntes at i skulle læse bruger betingelserne for hifigalleri. kender i dem ikke, så er de her:
5.4 Oprettelse af AV-enheder
HifiGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til AV-enheden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HifiGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en AV-enhed her på siden.
AV-enheden skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve AV-enheden!
AV-enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
AV-enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.
Det er ikke tilladt at oprette flere AV-enheder i samme galleri; opret venligst kun et galleri per AV-enhed.
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede AV-enheder og sletter uden varsel alle AV-enheder, som ikke opfylder alle betingelserne.
okt 2008
jeg er ikke en konge... men jeg har mine krav til en oprettelse... og der har du og ingen andre indflydelse... man har INGEN magt her på hifigalleri, eller nogen af de andre gallerier, men man har indflydelse...
giv mig en udstemme hvis du ikke mener min tekst er god nok, der er min mening omkring tingene og der er de tekniske detaljer... du synes ikke den er god nok, jamen så skulle du ha afvist den da du havde chancen, og ha en indflydelse...
okt 2008
* Min AV-enhed bliver hele tiden afvist / slettet
Det er brugerne selv, der byder AV-enhederne velkommen.
Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de AV-enheder, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en AV-enhed der er stemt ind.
At AV-enheden bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
- AV-enheden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- Der er ikke oprettet nok billeder til AV-enheden - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve AV-enheden
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af AV-enheden.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
- AV-enheden er oprettet som salgsannonce.
- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)
Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.
nov 2006
jeg synes bare det er utrolig kedeligt man kan hænge en person ud på den måde, bare fordi han ikke har et digital kamera, han har taget billederne med hans iphone, men måske under lidt dårlige lysforhold.
men faktisk er jo så at det er stemt ind, fordi MAJOIRTETEN har stemt ham ind, herunder mig selv
billederne er faktisk okay, lidt iso grumsede, men hvad så?
der er oversigtsbillede blandt andet, og en PERSONLIG beskrivelse af anlægget, hvilket da er helt fint for mit vedkommende....
hvad så med den person der skrev at han skulle fjerne hans tørklæde på hans pc (under anlægget) hvem fanden skal da bestemme det????
det er da mandens eget valg at han vil have det tørklæde der.
fair nok nogle gange skriver vi at folk lige skal rydde lidt op, inden de tager billederne
men hvem er vi der skal ind og bestemme hvad der skal hvordan og hvorledes i andres hjem
man kan jo vejlede og fortælle eventuelle tricks og tweaks
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 839
nov 2006
okt 2008
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
nov 2006
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 113
Så magter næsten ikke tage billeder og lave en oprettelse :o)
har jo også den 2 hjulede der skal være klar ....
hvad sker der